Examens!

Net als twee jaar terug, toen ik m'n blog begon, zat ik in het examenjaar! Best wel apart en leuk, maar ook enorm stressvol! Ik hoop dat ik dit jaar ook gewoon slaag en me havo diploma binnen heb, want ik vind het wel belangrijk dat ik deze binnen heb!

Ik begin mijn examens op de 14e met Nederlands! Haha ik herinner mij nog steeds hoe mijn mavo examen Nederland ging. Ik wilde eerder weglopen, maar bij het laatste kwartier mag je het lokaal niet verlaten, dus ik werd terug geroepen. Nou was dat niet zo'n ramp, maar het feit dat toen ik terug op m'n stoel ging zitten en door dat krakkemikkige stoeltje zakte terwijl iedereen stil zat en mij zag vallen wel haha xD! Aan de andere kant, was het wel een gebeurtenis, die ik nooit zal vergeten haha!

Maar ja, het is best zwaar werken en het is ook best veel. Die aangescherpte exameneisen maken het er niet makkelijker op. En dan krijg ik ook nog drie taaltoetsen lezen, maar ja, je zal maar slecht geslapen hebben. Ik vind lees toetsen niet echt logisch, want het kan ook zijn dat je de taal goed begrijpt, maar niet goed bent in begrijpend lezen. Maar misschien ben ik gewoon te zenuwachtig en ligt het daaraan. Meestal krijg ik dan de reactie: "Als je zakt heb jij tenminste nog je mavo diploma." Ja erg leuk hoor, maar ik ga niet twee jaar extra naar school om te falen en dan te zeggen dat ik blij ben dat ik me mavo diploma heb. Kijk ik ben er trots op dat ik een mavo diploma heb, maar het is zonde als het nu gewoon niet lukt =[! Ik ben niet naar havo gegaan om te zeggen dat ik in ieder geval me mavo heb. Ik kom voor die havo, dus ik moet dit ook halen.

Maar ja, ik moet er wel hard aan werken! Dus helaas moet ik er de komende weken hard aan werken (waar ik al volop mee bezig ben!) Daarna eindelijk FREEDOM!

Ook andere mensen die nu ook het examen hebben wens ik succes en ik hoop dat je slaagt <3! I believe in you <3!!!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. heel veel succes!! Ik ga voor je duimen :) laat je op je blog weten hoe het is gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, zal ik zeker doen =]!

      xx Katy ^^!

      Verwijderen
  2. Juuuuup dat is stressvol. Heel veel succes meis! You can do it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als keihard werken, veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes! Ik ben vandaag begonnen met Nederlands op VWO en het viel me opzich nog mee, dus jou moet het ook zeker lukken!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks <3! Mooi dat het bij jou goed ging! Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het mij ook gaat lukken =D!

      xxx Katy ^^!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten