Examen Nederlands!

Zo dan! Vandaag heb ik m'n eerste examen weer achter de rug! Dit was dus Nederlands. Zo, ik was zo ontzettend zenuwachtig! Ik dacht echt dat ik zou gaan overgeven of zou flauwvallen! Zat helemaal te shaken van de stress! Ik dacht dat ik dit niet meer zou hebben (omdat ik al een mavo examen had gedaan).
 
Maar zo easy is het niet! Ik was nu juist zenuwachtiger dan toen met me mavo. Ik denk, dat dit komt omdat ik verplicht de mavo deed en de havo vrijwillig koos. Juist omdat ik ervoor koos, is dit voor mijn gevoel veel belangrijker en daarom zal ik dan wel deze stress hebben!
 
De toets was denk ik wel redelijk, maar ik wil nu niet zeggen dat ik een voldoende zou hebben. Want het kan net zo makkelijk minder zijn gegaan! Dus ik ga uit van een onvoldoende, dan is de schade misschien beperkt xD??
 
Anyways, we kregen nog een zoutkorrel verhaaltje (iets uit de bijbel) met een bemoedigende tekst van onze voormalige levensbeschouwing docent en begonnen aan die toets. Haha ik wordt altijd zo zenuwachtig als ik een toets maak en de conciërges met de thee komen. Dat betekend dat je ongeveer op de helft van je tijd zit. Als je dan niet op de helft van je examen zit, dan stress je nog een beetje meer dan je al deed hoor haha! Maar voor nu ben ik er gelukkig vanaf!
 
Morgen heb ik gelukkig even vrij om m'n kunst algemeen te leren en daarna is het weer knallen voor m'n tweede examen! Ik hoop dat er voor iedereen een mooie cijferlijst uit de toetsen komt ;)!
Vanavond in elk geval lekker Eurovision kijken en hopen dat Jan Smit dit keer niet al te veel door de show heen praat, want dat is zo zonde!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik vond Nederlands wel gaan! Kunst zie ik heel erg tegen op vooral als ik naar die oefenexamens kijk :-( Gelukkig nog een dag om te leren maar dat heb ik ook erg nodig want zoveel heb ik er nog niet aan gedaan! Of misschien toch wel, maar al leer ik het hele boek het examen is toch anders...
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Indeed! Bij kunst algemeen weet je NOOIT wat je kunt verwachten, zelfs na al die oefen examens. En het is ook balen, dat kunst algemeen altijd dingen vraag, die bijna nooit terug te vinden zijn in die leerboeken!

      Jij ook succes <3!

      Verwijderen
  2. Ik vond Nederlands best makkelijk! Ik heb het gelijk nagekeken volgens het correctie model en ik zit rond de 35 punten, dus tussen de 7 en 8! Ik heb twee dagen vrij en dan heb ik Vrijdag wiskunde en duits, voor wiskunde stress ik hem best!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo dan! Dat is dan mooi gedaan! Ik heb het niet durven na te kijken uit angst! Ik stress dan veelste veel en bij een fout verander ik al in een emotioneel mens xD. Dus ik heb niet gekeken en wacht het af ;)! Ik heb vrijdag ook Duits =P! Wiskunde gelukkig niet! Ik ben daar echt niet goed in, dus snap dat je stresst! Ik hoop dat je toets goed zal gaan en wens je succes =]!

      xxx Katy ^^!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten