Examen kunst algemeen!

art, palette, web design icon
Zo m'n tweede examen vandaag weer afgerond! Dit keer was kunst algemeen aan de beurt. Eerst dacht ik aahhh joh kunst algemeen, whatever. Altijd als ik dat vak leer dan komt er niks van in de toets en heb ik een 5.6 en als ik niet leer ineens een 6.5. Zo vaag, dus daar ga ik niet teveel tijd aan besteden. Maar vele die mij kennen weten toch wel dat ik ga stressen en uiteindelijk toch effe ga nachecken hoe het examen in elkaar zit. Al gauw kwam ik erachter dat deze toets moeilijker is dan de toetsen van de gewone toetsweken die ik had, dus heb ik toch maar weer geleerd xD. Uiteindelijk een paar flinke bakken koffie genomen met als leuke gevolg dat ik de hele nacht niet geslapen heb! Sterker nog ik lig in me hoofd nu nog een beetje te springen xD! Ik had alles geprobeerd om in slaap te vallen, maar uiteindelijk hoorde ik de vogels fluiten en was het kwart voor 5 s'ochtends. Toen besloot ik maar gewoon door te leren, want energie genoeg XD!

Gelukkig was ik voor kunst algemeen qua gevoel al minder zenuwachtig dan met Nederlands. Wel loop ik nog steeds te shaken op school xD. In de ochtend gingen mijn zusje en ik samen weg, want we hadden alle twee een toets! Toen hadden we een klein probleem: we hadden maar één Nederlands woordenboek! Omg daar hadden we dus totaal niet aan gedacht! Gelukkig kon mijn zusje om half 8 s'ochtends bij een vriendin aankloppen en hadden we geen problemen met woordenboeken.

In het lokaal begonnen we onze dag met de zoutkorrel met de wijze les om elke dag te beginnen met het idee, dat dit je allerbeste dag wordt hahaha xD. Maar goed de toets begon en dit keer had ik voor het eerst een examen op de computer! Gelukkig hadden we dit keer geen storingen. Althans niet dat mij is opgevallen ;)!

Het ging over vele onderwerpen, van massatoerisme tot rederijkers, The Beatles, Pop-Art tot de Hexentanz van van Mary Wigman! Die laatste is trouwens echt eng xD! Ik weet niet, het is kunst, maar ik blijf het maar raar vinden. Haha misschien is het mij iets te expressionistisch ofzo =P!
 
The Beatles - Twist and Shout.
Maar god, wat was deze toets lang! Ik had gelukkig wel genoeg tijd en gelukkig had ik wel wat kennis opgedaan door het eindeloos leren van mijn kunst boeken, waardoor ik in elk geval alles heb ingevuld. Alleen of het goed is?? Kunst is altijd zo subjectief qua antwoorden. Wat ik logisch vind kan iemand misschien totaal niet snappen. Ik vond de toets in elk geval niet de makkelijkste. Maar ik ging niet in tranen weg en heb het overleefd =P! Ik hoop op een 6 en dat is meer dan genoeg  <3!

Mijn zusje had verder vandaag BTE op dezelfde tijd en bij haar ging die gelukkig goed ^^!

Morgen habe ich Deutsch en daarna even een lang weekend <3! Oh en vanavond lekker Eurovision kijken =D! Kijken jullie ook ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuk om te lezen hoe je examens gaan! Heel veel succes morgen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond kunst best wel lastig ofja opzicht, van de andere kant ook weer niet maar ik denk dat mijn ingevulde antwoorden weer te vaag zijn enzo. Ik hoop in ieder geval dat ik niet lager dan een 4.5 heb want ik wil wel een 6 gemiddeld staan haha! Ik heb morgen ook Duits, volgens mij hebben we heel veel hetzelfde! Wat heb je nog meer voor een vakken?
    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net als jou morgen Duits sowieso dan haha =P! Uhm ik hen nog geschiedenis, aardrijkskunde, Engels, en Frans =P. dat waren ze geloof ik =P! Hoe zit het met jouw vakken =P!

      xxx Katy ^^!

      Verwijderen
    2. Ik had dus ook Duits vandaag, geschiedenis, aardrijkskunde, engels en maatschappijwetenschappen. Bijna hetzelfde dus haha!

      Verwijderen
    3. Hahaha! Heb je dan ook het profiel C&M?? Maatschappijwetenschappen ken ik niet. Wel maatschappijleer. Maar daar zit zeker een verschil tussen of niet??

      Verwijderen
  3. Leuke post! Ontzettend veel succes :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten