Examen geschiedenis!

clock, history, time icon
Oh het is nu 5 over 1 s'ochtends en ben pas net wakker! Ik had gisterenavond de hele nacht doorgeleerd voor geschiedenis. Simpelweg omdat ik zoveel moest leren wat ik nog niet wist. Ik had gisteren m'n geschiedenis toets over de Republiek in een tijd van vorsten en de VS en hun federale overheid. Ik was echt weer zo bang, dat ik een onvoldoende zou halen, dus slapen deed ik pas nadat ik m'n toets had gemaakt xD!

In de ochtend wel weer lichtelijk stress om wie (zusje of ik) dit keer welk woordenboek mee mocht, maar achteraf maakt het niks uit want ik had het niet eens nodig. In de ochtend begon dus m'n geschiedenis en gelukkig deed de koffie een beetje z'n werk ^^! De toets.. geen idee wat ik er van moet verwachten. De eerste vraag vond ik al raar. Die ging over Karel V, die de macht over de Nederlanden krijgt in 1543. Maar volgens mij had hij die macht allang in het jaar 1515 (toen hij 15 jaar was en als volwassen werd gezien). Maar ja, ik wil er ook niet eens over nadenken haha xD! Ik heb weer een toets gehad en als het een 6 is, is het goed genoeg =]!

Tomorrow (eigenlijk vandaag) heb ik m'n examen français dus oeh la la, hopen dat het wat wordt!

xxx Katy ^^!
 

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten