Examen Duits!

flag, germany icon
Oh wat heb ik toch een hekel aan Duits, volgens mij heb ik het hele examen gewoon verpest. Ik had net maar dan ook net genoeg tijd om het allemaal in te vullen, maar ik heb voor mijn doen moeten haasten om op tijd klaar te zijn. Gewoonweg omdat ik moeite heb met het lezen van Duits. Ik zal vast wel wat goed hebben, maar ik denk ook heel veel fout! Ik had net zo goed niet kunnen oefenen! En dat is echt shitty, want op m'n normale rapport sta ik gemiddeld een 8 voor Duits, maar door die rot regeling telt dat cijfer niet mee =[. Ja, aan het einde, maar als ik nu een 4 heb dan ben ik dus alsnog gezakt terwijl m'n andere cijfers allemaal 7ens en 8jes zijn! Dus dat maakt me echt pissed =[. Heel die regeling houdt er totaal geen rekening mee, dat leerlingen ook wel eens hun dag niet kunnen hebben of weet ik veel wat. Ik vond de toets zwaar irritant!
 
Alleen tot nu toe zijn er maar 332 klachten op examenklacht.nl binnengekomen =[. Dus ik heb echt geen idee, what happens now. Ik wil niet zakken, ik was nou juist zo dichtbij en ik weet zeker dat ik havo wel kan =[. Maar ja, als ik dit examen verkloot heb ik er lekker veel aan, maar niet heus =[!
 
Ik weet niet hoe de rest het vond, ik hoorde wel enigszins wat gemompel erover dat sommige vragen nergens op sloegen, maar de mensen die ik spreek zijn over het algemeen de mensen die voor lezen zonder moeite al een 7 halen, dus echt bemoedigend is dit niet xD. Oh I wanna hit my head so hard today! Gosh, dit is echt niet leuk =[! Ik wil dit vak NOOIT meer!!!
 
xxx Katy <3!

Reacties

  1. Ik vond Duits persoonlijk best makkelijk. Ik had net mijn examen nagekeken en mijn cijfer ligt tussen de 8 en 9. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh hahaha door jouw heb ik ook gekeken naar de antwoorden xD. Maar je hebt me dag wel beter gemaakt, want ik heb ongeveer 39 punten en dat is tussen de 7 en de 8 en zonder jouw had ik nooit de aanleiding gehad het na te kijken, want ik durfde niet xD.

      Ik snap niet hoe het kan, maar ik ben heel blij dat ik het toch heb nagekeken. Alleen ik snap niet waarom ik denk dat het slecht gaat als ik zo'n cijfer heb, dus dat is dan wel weer raar aan mezelf..

      Maar super goed gedaan! Tussen de 8 en de 9 is super goed! Succes met de rest <3!

      xxx Katy ^^!

      Verwijderen
    2. Heeey zie je wel, super goed hoor, ik was al heel erg blij geweest met een 7! :-)

      Verwijderen
    3. Ja achteraf ben ik er heel blij mee hahaha <3!

      Verwijderen
  2. Wat vervelend dat het slecht ging, succes met de komende examens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het voelde slecht maar bleek achteraf als ik zo het correctie voorschrift bekijk goed te zijn gegaan, dus ik voel me nu weer goed =]! Merci <3!

      xx Katy ^^!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten