Examen aardrijkskunde.

geography icon
Zo weer een hele nacht niet geslapen en wat was het veel leerwerk! Ik heb niet eens tijd gehad om alles te leren xD! Me toets ging daarom ook 50/50. Hopen op een 5.5 dan maar xD?? Oh wat streste ik toen ik hoorde dat ik i.p.v. Engels eerst aardrijkskunde had! Ik wilde namelijk in de tussenpauze nog wat leren, maar ja, maakt niet meer uit =P! It's done met aardrijkskunde en ik zie wel hoe het loopt.

En wat was ik blij dat ik het begrip tijdruimte-compressie niet was vergeten =D! SO HAPPY, want het was niet een eenvoudige toets. Maar het was ook weer niet onmogelijk te maken voor m'n gevoel. Wel zaten er wat vage vragen bij, zoals noem het deel van Turkije dat in de periferie zit. Mijn vrienden allemaal doodleuk het oosten opschrijven, maar ik schreef gewoon het gebied met de minste welvaart, waar de landbouw nog groot aanwezig is enz.. Dat is naar mijn idee ook goed, want ik praat wel over het deel, dat de periferie kenmerken heeft. Maar ja, meningsverschil. Ik vond het oosten persoonlijk iets te precies, ook al was er dan net als de zuid-noord tegenstelling in Engeland ook in landen als geloof ik India een oost-west tegenstelling. Dus misschien is de vergelijk bij Turkije ook logisch?? Maar in principe vind ik mijn antwoord nog steeds kloppen =P. Daarbij waren er een paar delen in het oosten, die ik ook net niet in de periferie zou rekenen. Maar goed, genoeg nerdT talk, want ik denk dat de meeste misschien geen idee hebben wat ik nog bedoel met die aardrijkskundige begrippen xD.

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten