Eurovision, the second semi-final!

Second Semi-Final: Fans gathering in the Arena
Jaja! Ook gisterenavond genoot ik weer van wat Eurovison songs! Weer heel leuk om te volgen en lekker met je vrienden je oordeel te geven over de nummers ^^!
 
Dit keer was Nederland er natuurlijk niet bij, want Nederland is zich al voor aan het bereiden op de finale, maar dat wil niet zeggen dat Eurovision dan minder leuk is om naar te kijken ;)!
 
Ook dit keer had ik een top 3 gemaakt van deze semi-finale en dit is em geworden:
 
1. Margaret Berger - I feed you my love (Norway).
 
2. Gianluca - Tomorrow (Malta).

3. Elitsa & Stoyan - Samo Shampioni (Bulgaria).

Helaas voor mij ging Bulgarije dan niet door naar de finale, maar Noorwegen en Malta sowieso wel ^^!

Deze landen van de tweede semi-finale zijn door naar de finale van aanstaande zaterdag:
Hongarije, Noorwegen, Malta, Griekenland, Finland, Armenië, IJsland, Roemenië, Georgië en Azerbaijan =]!

Buiten deze artiesten hebben we natuurlijk ook nog de landen die zich automatisch in de finale gezet hebben, dat zijn Engeland, Spanje, Duitsland, Zweden, Frankrijk en Italië!

1. Bonnie Tyler - Believe in me (England).
2. Cascada - Glorious (Germany)
3. Robin Stjernberg - You (Sweden).
 Buiten al dit was er nog een extra show van Agnes en Darin ook dat was weer een super optreden om te zien ^^!

Zo dit was weer even een review van Eurovision voor vandaag ^^! Binnenkort de finale, dus ik ben benieuwd! Wie maakt volgens jouw het meeste kans dit jaar??

xxx Katy ^^!
 

Reacties

Populaire berichten