Eurovision, the first semi-final!


Oh mijn god wat was het spannend! Net toen er nog maar één land genoemd ging worden, had ik de hoop al opgegeven. Ik dacht, Slovenië komt er nu in en het is weer gedaan met Nederland. Maar dit jaar zitten we er eindelijk weer tussen! We zijn binnen WOEHOE =D!!!!

Ik moet wel eerlijk bekennen, dat dit niet mijn favoriete nummer van gisteravond was, maar ik ben allang blij dat het Nederland eindelijk weer eens gegund is ^^!

Hier is in elk geval haar optreden te zien =P! Anouk - Birds!
Hoe dan ook, de show werd gedaan met een hele mooie intro van het nummer Euphoria (Loreen) <3! Was super om te zien ^^!
Hoe dan ook, qua semi final, vond ik dit wel de saaiste sinds jaren. Kijkend naar de optredens dan, heel veel rustige songs waardoor het misschien een beetje eentonig wordt. Haha ik houd van die snelle songs zoals Hadise (Turkije) of die lieve droom nummers als Fairytale van Alexander Rybak. Maar dit wil niet zeggen dat ik geen favorieten heb! Want ik was voor dat het Eurovisie überhaupt al begon een grote fan van Denemarken <3! Dus hier drop ik m'n top 3 van deze semi-final (1).
 
1. Emmelie de Forest - Only Teardrops (Denmark).
2. Ryan Dolan-  Only Loves Survives (Ireland).
3. Roberto Bellarosa - Love Kills (Belgium).
Ik vind het enorm leuk om ook eens een buurland van Nederland in mijn top 3 te hebben. Normaal vind ik alleen landen van zo ver mogelijk weg leuk hahaha xD! En verder heeft hij echt een mooie naam trouwens =O!
De 10 landen die trouwens door zijn naar de finale zijn: Denemarken, Nederland, Ierland België, Estland, Wit-Rusland, Rusland, Moldavië, Litouwen en Oekraïne!
 
Anyways, de volgende semi finale vind plaats op 16 mei =D! Wel hoop ik dat de tweede semi-final iets meer power heeft dan de eerste semi-final =P! We zullen het zien ^^!
 
What's your top 3 of the first semi-final??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik heb ook gekeken, was echt spannend inderdaad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is ook niet mijn favoriete nummer, maar ik ben ook blij de ze door is!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het zo mooi, wat Anouk zong! Ik heb het wel vaker moeten luisteren tot ik het echt een mooi lied vond. Vind het echt leuk dat ze door is naar de finale. De andere optredens vond ik niet zo, van wat ik gezien heb. Oke, alleen Denemarken was nog wel leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het gisteravond ook gekeken met mn vriend, maar die zij gelijk al ja Nederland wordt op het laatste genoemd, dus dan houd je de hoop nog! En het was ook nog zo, best zenuwslopend. Leuk dat je er een artikel over hebt gechreven! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten