English exam!

ssenegal icon
Yeah! Mijn laatste examen was eindelijk daar! En dat was Engels! Door aardrijkskunde had ik me er totaal niet op voorbereid! Maar het was wel m'n laatste examen en dit was echt even mijn momentje waar ik naar uitkeek!

Toen ik de toets maakte, was dit de eerste toets, die vrij gemakkelijk ging! Ik heb gelukkig niet zo heel erg moeten puzzelen en was binnen de tijd klaar =D! Ik kon zelfs twee keer nakijken! Wat een verschil met Frans was dat! En ik heb deze toets natuurlijk wel nagecheckt op examenblad.nl ;)! Ik heb voor zover ik kon zien een 7.1, maar de normering moet nog worden bepaald, dus ik zal er wel ergens in de buurt zitten =D! Yes ik ging met een goed gevoel het lokaal uit =D!

Verder ben ik ook nog door Angelique (klasgenootje) uitnodigt voor haar examenfeest en toen ik vandaag bij de steeldrum was, kreeg ik eindelijk de leadpan =D! In de steelband speelde ik voorheen de bass, maar nu eindelijk lead! Hierop hoor je veel meer wat je speelt en herken je gelijk wat nummers ;)! Nu ga ik deze zomervakantie extra hard daarop oefenen =D! Ja je leest het goed! Ik heb sinds vandaag zomervakantie <3! Deze woensdag lever ik m'n boeken in en dan is het gedaan =]!

Anyways, vanavond lekker uitrusten en dit weekend lekker met Cynthia een Pretty Little Liars marathon houden in het weekend <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten