Emo BreakUp!

Waar ik eigenlijk over vergeten ben ooit te bloggen is deze youtuber: Shane Dawson! Ik keek zijn filmpjes al zo lang, maar ik heb er nooit over geblogd, wat jammer is want hij is super grappig! Z'n eerste filmpje dat ik keek was Emo BreakUp! Ik keek dat vanwege mijn vroegere emo tijdperk haha. Ik zocht alles met het woord emo toen op.


Maar whatever, Shane Dawson heeft een grappig filmpje gemaakt over een verliefd emo koppel en hier zie je hoe hun relatie er ongeveer uitziet haha ^^!
En het vervolg:
Hope you enjoyed it ^^! I sure did <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Tien ik hello kitty met een slipknotshirt zag, was ik al blij (Slipknot is een hartstikke goeie band!), maar dit kanaal maakt me nog blijer :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten