Plannen voor Koninginnedag??

Woesh! Tomorrow de laatste Koninginnedag in de Nederlandse geschiedenis. Tenminste voorlopig wel xD. Dus wat ga ik doen?? Ik zit sinds kort met Channah bij "Get Rhythm". Dit is een steelband en wij gaan dus op Koninginnedag optreden. Ik ben de naam effe kwijt van waar het precies is, maar ik heb er zin in ^^!
 
Ik vond steeldrums altijd wel wat hebben! Ze doen me denken aan Venezuela <3! Ik heb nu een bass steeldrum in bezit, maar zodra de pan uit Engeland binnen is mag ik een lead pan bespelen <3! Die is nog veel vetter, want op die lead pan kan ik al een beetje lambada spelen =D!
Ik heb vorige week al bij de Koningspelen op een basisschool gepeeld en toen kreeg ik al m'n eerste "loon" haha. Een grote chocolade munt, die te zien is op de foto hierboven =]! En tegelijkertijd zie je hoe de steeldrum eruit ziet =P!
Verder had ik afgelopen weekend nog een optreden in Waterland (Spijkenisse). Wel jammer was dat ik het natuurlijk nog niet zo heel goed kon bespelen. Maar oefening baart kunst, dus ik zie wel hoe het loopt =]! Ik heb het in elk geval wel naar m'n zin en het is natuurlijk ook extra leuk dat Channah meedoet =]! Is toch een goede vriendin van mij ^^! We hebben het er heel leuk =]!
 
Dus wat gaan jullie morgen met Queensday doen??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuk! Ik moet morgen ook optreden. Ik zit ik een showband maar dan als colourguard met een vlag is dat. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ga naar loveland:) heel veel zin in!

    Enter my Ugg giveaway! Http://www.fashionablepris.blogspot.com/

    X Pris

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten