My Birthday!

28055_502464243119734_521434601_n_large
Bam! Ik heb heel lang weer niet geschreven en ik heb echt geen idee waarom het de laatste tijd zo moeilijk gaat, maar er komt altijd wel iets tussen. Op dit moment is het 00:20, maar watteF, ik wil nu echt weer eens schrijven =]!
 
Allereerst ben ik jarig geweest! Hoera! Nu ben ik 19 jaar en ga ik blijkbaar mijn laatste tienerjaar in. Gelukkig zijn er nog altijd mensen die me 16 schatten, dus hoef ik me niet naar m'n leeftijd te gedragen! Als ik ergens niet tegen kan is het altijd het vooroordeel dat ik zogenaamd verantwoordelijker ben geworden en levenservaringen heb, omdat ik 19 ben. Dat valt bij mij reuze mee! Ik verander namelijk niks, ik zou mijn gedrag zetten op 15 jarige leeftijd xD! En dat is maar goed ook, want ik heb later genoeg tijd om me bejaard te gedragen en volwassen te doen!
Anyways, ik was dus vrijdag jarig en ik kreeg cadeaus <3! Altijd lekker om verwend te worden ^^! Eerst kwam mijn tante langs en zij bracht mij wat geurkaarsen en Indiase wierook (agarbatti in Hindi geloof ik xD). Deze wierook ruikt echt super lekker <3! Ik ben helemaal weg van die dingen ^^!
 
Laters (toen ik m'n verjaardag vierde) kreeg ik van m'n zusje nog een nieuwe muts en zo'n tweede gratis kaartje voor de dierentuin haha xD. Maar ik krijg nog laters een groter cadeau van haar dus ik ben benieuwd =]!
 
Verder kreeg ik nog kaarten van mijn ooms en tantes met o.a. geld en kaartjes om nagellak mee te krijgen en korting op de Efteling enzo =]! Ook kreeg ik al eerder een laptop van m'n ouders met Windows 8.
 
In de avond zouden we nog iets leuks doen, maar er ging van alles mis, dus ben ik uiteindelijk met m'n oudere zus naar de Mac Drive gegaan en heb ik bij haar mijn verjaardag verder gevierd.
Wel kreeg ik in de avond nog een door mijn zusje en haar vriendje Marc gebakken taart =D! Ze hadden de taart heel leuk in de vorm van een nagellak flesje gemaakt <3! Het was in elk geval onwijs lekker en ik heb geloof ik ook de meeste stukken opgegeten =D!
Maar ik heb mijn verjaardag weer een dag later verder gevierd xD. In de avond zijn we (mijn ouders, zusje en haar vriendje en ik) toen naar de Resident gegaan =]! Dit was een verassing van mijn vader. Onbewust maakte dit niet alleen de vervelende gebeurtenissen op mijn verjaardag goed, maar ook nog eens mijn kerstmis, die ik op tweede kerstdag niet volledig had gehad zoals ik dat wilde. Op tweede kerstdag (toen ik dus ook in de Resident was), was ik een beetje afgeleid door een ober dus kreeg ik moeilijk eten door m'n keel haha xD. Maar dat was jammer, want ik eet graag veel haha ^^!
Hoe dan ook, dit keer zaten we op een plek die een beetje uit het zicht was en er was dit keer geen ober die mij afleidde ;)! Dus ik had onwijze mazzel en kon eten zoals ik wil xD. Ik hoefde me nergens voor te schamen en had gelukkig alles op =D! Het was ook weer onwijs lekker daar met de spareribs <3!
 
On the end natuurlijk een dame blanche =]!
 
Dus uiteindelijk is mijn verjaardag toch nog goed gekomen + ik krijg nog wat cadeaus later =]! Mijn verjaardag voor m'n vrienden ga ik denk ik weer ergens in mei doen, omdat er dan meer kans is op zon. Dus duimen voor die zon ^^!
 
Verder was dit qua zon zeker geen slecht weekend, want zondag was toch een heerlijke dag <3! Ik heb zelfs heel lichtjes een tintje gekregen ^^!
Mijn moeder maakte van dit weer gelijk gebruik om de cherrytomaten plant nu eens in de tuin te plaatsen ^^! Mijn moeder is altijd heel erg van "de eetbare tuin". We hebben tegenwoordig echt allerlei boompjes met elk een eigen vrucht =]!
Ondertussen was ik zo lief om er alvast een paar uit de boom te plukken =]!
Haha ongeveer 33 graden ^^! Best wel lekker als je een tuin richting het zuiden hebt =]!
Ook was dit weer eens onze eerste avond buiten eten ^^! Dus we namen Greek salad <3!
And icecream ^^!
 
Ik weet niet of jullie ook zo'n heerlijke zonnige zondag hebben gehad, maar hoop dat jullie weekend goed was ^^!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Die wierook ruikt inderdaad zo lekker! Ik heb er ook een paar geuren van en ben er nog altijd heel blij mee. ;) En je Greek salad ziet er ook heerlijk uit! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten