Holland's Next Top Model 2013!

Yes, de search voor Holland's Next Top Model gaat dit jaar gewoon door! Er wordt dit jaar namelijk weer een nieuw seizoen geopend en jij kan je opgeven!
 
Dus niet gelijk bang zijn en gewoon doen! Ik weet zeker, dat iedereen wel iets moois en bijzonders heeft waardoor zij mee kan doen aan dit programma en ik vind dat je dit ook zeker moet doen als het je aantrekt ^^!
 
Voor mij is het verder mijn favoriete programma om te zien en ik zal er weer eindeloos reviews over schrijven ^^! En wie weet wel over jouw als je meedoet ;)!
Hoe dan ook, ik heb er weer zin in ^^! Je kunt je hier opgeven: HollandsNextTopModel! Dus good luck en may the best model win ^^!
 
Ga jij ook kijken of jezelf opgeven voor dit seizoen van Holland's Next Top Model =]?? Als het bij de laatste vraag ja is, ben ik benieuwd waarom jij vind dat jij het in je hebt om Hollands Next Top Model te worden ^^! Don't worry, het is niet erg om jezelf eens een compliment te geven, ik weet zeker dat je wat in je hebt wat je bijzonder maakt ^^!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ooooh yeaaaay komt het weer op tv?! Super haha, eindelijk weer eens iets leuks op de buis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha hier zou ik me dus nooit voor opgeven, het modellenwereldje vind ik maar stom gedoe. Alles gaat slechts om uiterlijk en zo mager mogelijk zijn, bah.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha ik ga écht niet meedoen, ben er veel te 'dik' voor (maatje 36/38 = obesitas volgens die wereld). Maar het kijken is altijd wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten