Examenrooster wordt aangepast vanwege Justin Bieber!

Het is toch soms ongelofelijk wat een invloed deze jongen op de wereld kan hebben?? In Noorwegen zijn scholen nu aan het schuiven met het rooster van de examens. Dit alles gebeurt, omdat Justin Bieber (16 en 17 april) binnenkort twee concerten geeft in Oslo!
 
Het Noorse ministerie van Onderwijs is bang, dat veel leerlingen die in een uithoek van het land wonen niet komen opdagen op hun examens. Mij lijkt het nogal sterk dat er letterlijk fans zijn die hun toekomst vergooien voor een Justin Bieber concert, maar ja misschien bestaan er zulke gekken xD.
 
Karin Halvorsen(minister van Onderwijs) zegt in ieder geval, dat de scholen zelf mogen bepalen wanneer deze examens weer worden ingehaald.
 
Heel apart vind ik het in elk geval en misschien een beetje overdreven xD.
 
Zou jij je examen skippen voor een concert van je favoriete artiest?
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik denk dat er zoiets wel kan gebeuren hoor..

    Check mijn blog en laat een reactie achter...
    Goed weekend..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahahaha, dat is ewl heel erg! Maar bij Justin heb je die meiden wel degelijk ben ik bang....

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jemig! belachelijk vind ik het eigenlijk. Het is toch het probleem van die meisjes als ze niet naar hun examens gaan :)
    Leuke post, ik hou van dit soort gekke nieuwtjes,
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahah , ik als Belieber snap het wel. maar weetje, het is een klein beetje overdreven..
    Maar aan de andere kant wel goed dat ze het doen..!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat raar zeg, je kiest toch zoiezo voor een goede toekomst i.p.v een Justin Bieber concert! haha, ik vind dit echt zo vreemd ;)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts