Basisschool Reünie!

Het is ongeveer 6 jaar geleden, dat ik op de basisschool zat. Nu zit ik inmiddels in m'n examenjaar! Mijn oude basisschool De Klinker, bestaat dit jaar zo'n 25 jaar en besloot een reünie te houden van alle klassen die er ooit geweest zijn.
Natuurlijk kan dat heel leuk zijn, want je ziet allemaal oude klasgenootjes terug die totaal veranderd zijn! Voor mij was het vooral apart.
 
In groep 1 en 2 had ik hele leuke kinderjaren en zat ik nog in een klein houten schooltje. Maar deze school was helaas in 2001 was afgebrand. Daarna kregen we eigenlijk iedere keer een andere locatie. In totaal heb ik in 4 verschillende gebouwen gezeten denk ik ! Onze basisschool had elke keer een ander gebouw nodig.
 
Ik zou die dag zelf met een klasgenootje hiernaartoe gaan, maar zij was het vergeten (lekker slim xD). Dus toen moest ik iets anders verzinnen, maar besloot uiteindelijk met m'n zusje te gaan en daar heb ik over het algemeen ook de hele tijd gestaan. Het was wel leuk, maar ik zal er niet om liegen na, groep 3 had ik eigenlijk helemaal geen leuke tijd op de basisschool! Ik vond het er vreselijk en de klasgenootjes maakte het mij er zeker niet altijd makkelijker op. Ik had wel vrienden maar erg beperkt. Dus qua jeugd vind ik het eigenlijk verpest, want onzekerheid heb ik nog steeds deels bij me daardoor en dat is best jammer, want ik merk dat ik daar nu nog steeds last van kan hebben op vervelende manieren. Maar ja, er valt nu weinig aan te doen. Het is nu gewoon jammer, dat het zo liep en het is ook best wel oneerlijk want er was naar mijn idee geen reden om het mij zo moeilijk te maken op school. Maar ja, sommige mensen doen maar wat en staan niet stil bij de gevolgen die iemand ervan kan krijgen.
Hoe dan ook, ik ben gewoon met m'n zusje en haar vrienden gegaan en had het alsnog gezellig en dat klasgenootje die het was vergeten wilt de reünie nog eens met mij overdoen om het een beetje goed te maken ^^! Dus whatever =].
 
Hebben jullie weleens een reünie gehad?? En wat vond je eigenlijk van je basisschool??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat leuk zo'n basisschool reunie! Dat wil ik ook wel s :)

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Hardloop Blog: www.chicksrunningonkicks.com
    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN 100 EUROS TO SPEND ON SEXY SHOES AT SARENZA!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit zo'n reunie gehad, maar het lijkt mij ook best raar. Wel goed dat je alsnog bent gegaan! :) Leuke blog heb je! X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten