April!

Weer een maand dichterbij de vrijheid! Ja ja (nog ongeveer 2 maanden en dan zomervakantie)! Gisteren was het 1 april, dus ik vermeed voor zover ik kon alle media haha. Desondanks trapte ik 5 over 12 al in een grap xD. Jesse (van GaOverDeStreep) kwam met de briljante grap om te zeggen, dat hij zijn Twitter moest stoppen, omdat hij was aangeklaagd. Haha, ik mij dus helemaal boos maken, want hoe kon zo'n ongevoelig persoon nou zo'n belangrijke Twitter stopzetten! Las ik ineens tussen de reacties van een follower: " 1 april" en toen dacht ik ooooohh xD! Tot zover mijn voornemen om nergens in te trappen op 1 april... THANK YOU JESSE XD!
 
Gisteren heb ik nog in de tuin gezeten met me pa en ik voelde voor het eerst in lange tijd zonnestralen op m'n gezicht! Verder vandaag nog een Franse brief en Engels mondeling overleefd. Morgen de laatste twee toetsen! Pff bijna klaar <3!
 
Deze week is er voor de rest niet veel bijzonders. We krijgen nog een examencabaret (waarbij ik niet uit het publiek gehaald wil worden) en een gewone lesdag waarbij we ons voorbereiden op ons examen.
Verder heb ik nog (thanks to Annemieke, die me eraan herinnerde ^^) nu de hele jaar collectie van de Nederlandse Vogue compleet xD. Deze maand bestaat de Nederlandse Vogue in totaal één jaar.
 
Ik vind het altijd leuk om die fotografie te bekijken + je kreeg er dit keer ook nog een gratis Chanel mascara bij ^^! Mocht je er ook een willen, moet je dus deze maand naar de winkels rennen =P.
Ik heb deze nog niet getest, maar ik ben wel benieuwd, dus zal de mascara binnenkort gebruiken ^^!
Ik weet niet waarom, maar ik vind dat logo er altijd vet uitzien <3!
En dit is nog het resultaat van de schoolfotograaf! Dit jaar vond ik het echt zo'n domper. Allereerst die fotograaf die ik voor m'n pasfoto had, wilde er snel vanaf zijn (wat ik dus heel irritant vond). Dus nu heb ik een pasfoto, die openbaar in de aula wordt gezet, waar ik niet blij mee ben... SADFACE! En bij die klassenfoto moest ik achteraan staan, omdat ik bij de langste hoorde. Als ik dit kon overdoen, zou ik het zeker doen xD! Ik vind ze vreselijk dit jaar! Anyways, onze 5 havo klas heeft nu 50% meer jongens in de klas, namelijk van twee naar 3 xD. Ja, een heel verschil met vorig jaar!
 
 How was your week/ook al de Vogue van deze maand gekocht??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Erg gave shots! Ik vind de Vogue van deze maand heel leuk en de Chanel mascara is echt fijn, je moet hem zeker uit proberen :)

    LOVE BO,
    PurePreciousPerfection.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie mascara! Leuke klassenfoto ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. chanel <3. ik vind het logo ook echt helemaal cool (:
    \
    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten