You've got a B on your back!

The Letter B Prank
Herken je dat hysterische gegil van jezelf, zodra er een bij jouw kant op komt vliegen?! Dan sta je sowieso niet alleen, want ik freak ook altijd helemaal als ik hoor dat ik één bij in bijvoorbeeld (op mysterieuze wijze) mijn haar heb. 

Vele mensen hebben hier last van en iedereen reageert op z'n eigen manier. Toen waren er een paar jongens, die graag misbruik maakte van deze situatie. Dit deden ze door een soort woordgrap te maken: "You got a B on your back." Iets wat je dus op twee manieren kan opvatten. B = als een bij of B= als gewoon de letter b.

Hoe dan ook, het levert altijd wel grappig reacties op:
Ook zo bang voor bijen??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. hahaa ontzettend leuk bedacht! Ik zou helemaal schrikken eerst hahaa :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ik houd niet van insecten ^^
    xoxo
    p.s. lees nu een interview met Raynor Arkenbout in mijn nieuwe post

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten