Very freaky make-up!


Om op te vallen, moet je altijd origineel zijn. Dat dacht dit meisje ook met haar nieuwe make-up stijl. En eerlijk is eerlijk, het is wel iets wat je aan het denken zet!

Verder is het gemaakt door de Zweedse Sandra Holmbom! Van dichtbij zag het er nog best leuk uit, maar van veraf...:

Hahaha beetje freaky en dan nog zacht uitgedrukt, maar wel een grappig idee! Je moet er maar opkomen! Sowieso trekt het wel de aandacht ;)!

What do you think about it ^^??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Oh wow, dit is wel heel bizar! Maar aan de andere kant ook ongelovelijk creatief ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. verdorie schrok er van toen ik begon te scrollen en de eerste foto zag, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik schrok er eerst nogal van. Terwijl ik hem al eens eerder gezien had, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat apart! Wel goed bedacht :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het heel knap gemaakt! :) Ik had dit plaatje al eens ergens gezien, maar ik vind het nog steeds raar om te zien eigenlijk, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat is echt heel freaky!
    Wel knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het wel een beetje eng haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeetje, eng! Ik vind het ook best wel lelijk hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ik zag eerst niet eens dat het haar mond was! Ik vind het wel knap gemaakt eigenlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor je reactie!
    Wat een bijzondere foto's... Check mijn nieuwste blogpost...
    Goed weekend.. x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten