TAG: 3 THINGS

Woesjhh! Ik was wat blogs aan he bekijken en kwam langs de blog  van Malou. Bij haar zag ik toen de leuke tag: 3 Things voorbij komen. Ik bedacht me ineens, dat ik al heel lang geen tags meer gedaan had en wilde er dit keer weer eens eentje doen ^^! Als je deze ook leuk vind, neem gerust over en laat het me weten, dan kijk  ik naar jouw antwoorden <3!
 
Drie dingen in mijn tas:

- Zakdoekjes (want in deze periode eindig ik altijd verkouden xD).
- Geld
- Mijn mobiel.
  
Drie dingen gevonden op mijn bureau:

- School aantekeningen.
- Oude schoolfoto's =]!
- Nieuwe Lancome make-up, want mijn moeder heeft dat vandaag voor me gehaalt <3!
 
Drie favoriete meubels in mijn kamer:

- Mijn bed <3!
- Klerenkast
- Bureau
Drie favoriete fruitstukken:
- Frambozen
- Aardbeien
- Bramen
 
Drie blogsites die ik haast elke dag bezoek:  
 
- Tumblr.com (maar dit is meer een fotografie blog en er zijn zoveel leuke op te vinden<3)
 
Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg: 
- Timbaland - Indian Flute.
- Haule Haule - (van de film (Rab Ne Bana Di Jodi).
- Shontelle - Impossible
 
Drie dingen waar ik op dit moment aan denk:
- India.
- Mijn toetsweek, die ik helaas nog heb.
- FOOD =D
 
Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid: 
- Luna!
 
Drie soorten favoriete make-upproduct:
- Mascara.
- Nagellak..
- Lipstick.
Drie leukste kledingstukken in mijn kast: 
- Mijn schotse rokje <3!
- Mijn naveltruitjes <3!
- Mijn "Egyptisch/Turkse" bikini =D!
 
Drie favoriete parfums op dit moment:
- Guess - Seductive. 
- M'n merk/naamloze parfum uit Egypte ^^!
- Giorgio Armani - Acqua Di Gioia
 
Drie favoriete websites/webshop beauty & fashion: 
- Nelly.com
- H&M
- Douglas

Nou, dit was um dan =]! Als je em overneemt, laat het me even weten, dan kom ik je antwoorden checken ;)!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wat een leuke tag! Wat lief dat je ons hebt benoemd :)
    liefs, fije en lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag! Ik ga m ook doen. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi, dan ga ik em binnenkort bij je bekijken op je blog ^^!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten