South Africa's first black idol.

Woop! Sinds ik Trace Urban als nieuwe zender op m'n TV heb, is het al mijn nieuwe favoriete zender geworden. Er wordt veel leuke muziek op gedraaid, zo heb je One Direction en Nicki Minaj, maar ook nieuwere dingen zoals Africa Top 10 en French Top 10 en noem maar op!
 
Toen ik de Africa top 10 laatst beluisterde, hoorde ik ineens het nummer "Move" van Khaya Mthethwa. Hij is een zanger uit Kwa-Zulu Natal (Afrika), die zeker meer publiciteit verdiend dan hij nu al heeft. Hij is bekend van de Afrikaanse Idols, waar hij vorig jaar had gewonnen en blijkt daarmee ook nog eens Zuid-Afrika's eerste zwarte Idol te zijn!
 
Hoe dan ook, toen ik zijn nummer luisterde vond ik het jammer, dat hij in o.a. Nederland helemaal niet zo bekend is! Zijn nummer "Move" bijvoorbeeld is zeker een good feeling nummer, die dus heerlijk is om naar te luisteren <3!
 
Daarom dacht ik, deze zanger moet ik even bloggen ^^! Niet dat ik een blog heb waar heel Nederland naar kijkt, maar whatever, ik wil er in ieder geval over geblogd hebben, want iedereen heeft recht op goede muziek ^^!
What do you think about Khaya Mthethwa?? Luister je trouwens zelf weleens muziek van artiesten uit Afrika??
 
In elk geval een hele goede Goede Vrijdag gewenst <3!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Kende hem niet, maar hij zingt erg goed! Leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi! terecht dat ie gewonnen heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Voque is de allernieuwste..dacht maand April! er zit een kleine Chanel mascara bij...Erg leuk gedaan...X bedankt voor je reactie...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten