Schoolfoto drama!

Tumblr_mjgpilgfw91qiqzkxo1_500_large
Oh my god, kan het nog vervelender dan vandaag?? Ik heb de schoolfotograaf nog nooit zo irritant gevonden!

Allereerst kwam ik te laat, door al dat gedoe. Je kent het wel. Iedereen zegt: "De schoolfotograaf boeit mij niks". Maar zodra je op de dag zelf door school loopt stelt iedereen zich ineens erg aan dat ene plukje dat verkeerd zit ;-)! Nou in elk geval kwam ik 30 minuten te laat en moest ik door die kou fietsen :'(! Morgen 8 uur s'ochtends melden...

Uiteindelijk kregen we de klassenfoto + de pasfoto. Beide niet zo'n succes. Ik had hoge hakken aan en moest op stoelen gaan staan, omdat ik bij de langste hoorden. Ooit weleens je evenwicht geprobeerd te houden op te hoge hakken?? Indeed een faal xD! Maar ik viel gelukkig niet =]!

Daarna hadden we de pasfoto. Maar ik vond de eerste niet mooi, dus wilde opnieuw. Nou je raad het al, die foto was nog erger! Dus nu zei die man dat hij zou proberen, die andere foto terug te krijgen. We shall see...

Maar gelukkig hadden we nog een examenfoto! Ik zat vooraan tussen m'n vriendinnen Lauren en Jeannette in :-d! Alleen onze school had het niet zo goed geregeld. Ongeveer één vijfde van de havo staat er nu niet op, omdat onze school niet aangaf aan ons wanneer die examenfoto zou plaatsvinden. Dus je raad het al, morgen moeten we NOG EEN KEER! Ohhh ik was er eindelijk vanaf....



Vorig jaar was leuker xD!

Dus niet echt m'n dag vandaag helaas. Pff ben blij als het eindelijk klaar is! Nu maar hopen dat morgen beter gaat, want dan heb ik niet alleen m'n examenklas foto, maar ook mijn profielwerkstuk presentatie voor ALLE ouders over het Kröller-Müller museum. Dus wish me luck, want ik heb het nodig xD.

 
Au Revoir <3!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Haha ik ken het nog wel, hoe lang school ook geleden is voor mij! Ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig, ik heb ook op de Angelus gezeten! Ik ben er nu al bijna 4 jaar vanaf maar wat leuk om te zien haha. Succes met je profielwerkstuk presentatie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. School fotograven zijn echt verschrikkenlijk, ze willen er zo snel mogelijk van af zijn en kijken echt niet of je er wel mooi opstaat. Ik vind het wel altijd leuk om de evolutie van mijn uiterlijk te zien!

    fashionate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owh ik vind dit ook altijd verschrikkelijk. Op hoge hakken, fijn dat je niet bent omgevallen! succes morgen :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The above picture looking like all are getting enjoy with each other.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten