Profielwerkstuk ging....

Tumblr_mhz8xquoql1rv8oyzo1_500_large
Gisterenavond had ik mijn laatste presentatie op de havo over het Kröller-Müller museum! Dit deed ik in samenwerking met Anouk (klasgenoot). Wij hadden hier al vanaf het begin van het jaar aan gewerkt! En dan niet alleen op school, maar ik had het museum ook nog eens bezocht =P!

Anyways, na al het werken en leren hadden we de presentatie! Natuurlijk waren wij als laatste! Dus dan kon ik lekker mezelf gek maken van de zenuwen xD. Toen we eindelijk aan de beurt waren was ik nog steeds heel zenuwachtig, vooral omdat alle ouders je zo serieus aankeken haha. Gelukkig ging het redelijk snel voorbij en kon ik weer naar huis =]! We kregen sowieso te horen dat we allemaal een voldoende hadden, dus dat scheelde al wat.

Vandaag heb ik mijn cijfer nagevraagd en het is een mooie 7 geworden =]! Dus goed genoeg naar mijn idee =]! Nu moet ik me focussen op een aardrijkskunde P.O. (praktische opdracht), één Duits verslag en mijn toetsweek! Nog even doorzetten dus en dan eindelijk dat examen!

Ik heb er zin in "kuch kuch" hahaha!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten