Personal update.



Ik schrijf de laatste tijd zo weinig dat ik het maar weer eens tijd vond om wat te bloggen =]! Helaas is het weekend alweer bijna over maar ja. Ik heb er wel optimaal gebruik van gemaakt =]! Ik ben lekker wezen shoppen (en heb misschien iets teveel gekocht dan ik nodig had), ik ben uit eten geweest in een Portugees cafeetje ergens in Rotterdam en had de verjaardag van Nanxi (Chinees vriendinnetje van mij =]). Allemaal erg leuk natuurlijk ^^!

Verder had ik mijn laatste presentatie voor een vak (levensbeschouwing). Daarvoor heb ik een 7.1 weten te krijgen =]! En nu sta ik een 7 gemiddeld. Hartstikke handig, want nu kan ik één punt eraf halen voor bijvoorbeeld Nederlands als ik daar een 5 voor zou halen op mijn examen. Het is een compensatie cijfer =]! Nu alleen nog even mijn profiel werkstuk presentatie doen op woensdag en ik ben klaar =D! Ik kijk er dus onwijs naar uit, want ik heb het gehad haha!

Daarna nog één toetsweek en daarna eindelijk dat examen! Hopen dat ik in één keer slaag, dan ben ik er gelijk vanaf =]!

Verder staat mij deze week nog de oh zo gevreesde schoolfotograaf te wachten! Leuk is anders! Verder is het totaal niet logisch. Ik moet nog maar 2 maanden naar school! Daar ga je toch geen schoolfotograaf voor laten langskomen?? Beetje jammer xD!

Hoe ging jullie week??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten