My last chance before the exams!


M'n laatste toetsweek, EINDELIJK! Als ik deze goed maak heb ik in elk geval een goede start om m'n examen in te gaan. Helaas ben ik wel laat begonnen met leren, maar ik probeer er het beste van te maken.

Sowieso heb ik al 3 cijfers binnen: 9 voor m'n Engelse boektoets, 7.1 voor levensbeschouwing en een 7 voor mijn profielwerkstuk. Dus voor nu valt de schade gelukkig erg mee =]!

Nu nog 11 andere toetsen! Morgen begin ik met een Duits luistertoets en een toets aardrijkskunde. Pff, ik kan al die verhalen over nevengeulen, dijkverzwaring, uiterwaarden en weet ik het allemaal wel uitkotsen bleeeeegghhhhh! Niet leuk dus!

Anyways, ik zal dus minder online zijn op mijn blog (maar tegenwoordig ben ik dat steeds vaker dus het kan erger xD). Het is heel moeilijk om te leven met zo'n engeltje die op je schouder zegt: "Nee, je mag nu niet bloggen! Eerst je huiswerk!"

Maar het goede nieuws is, dat dit mijn laatste toetsweek is. En dat voelt heerlijk om te zeggen, schrijven en whatevaa ;)!

Verder heb ik ook nog wat leuke dingen gedaan. Ik ben met Channah (vriendin bij mij op school, helemaal links te zien op de foto) naar een steeldrum les geweest. Zij zit al heel lang op steeldrum bij de groep "Get Rhythm". Best leuk om eens mee te maken. Ik ken steeldrums over het algemeen alleen door m'n vroegere Venezuela film.

Bij steeldrums moet  je ongeveer aan dit soort muziek denken:
Nicki Minaj gebruikt ook wel eens steeldrums in haar muziek. Als je bijvoorbeeld luistert naar het nummer "Pound The Alarm" merk je het al gelijk ^^!

Nu kap ik weer even ;)! Viel SpaƟ op deze luie zondag gewenst <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Heel veel succes met je toetsweek, je kan het! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha lol ik kan die woorden van aardrijskunde ook niet meer zien, ik heb het pas vrijdag en heb er pas een keer naar gekeken. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten