Ich liebe Tokio Hotel!

Yeah, het zonnetje schijnt! School is dan wel weer begonnen, maar eigenlijk ging het vandaag gewoon erg goed =]! Gelukkig ook maar want ik had slaap tekort haha ;)!
Maar ik kwam er vandaag ineens achter dat het in bijzondere datum is! Namelijk 4 maart =]! Een echte Tokio Hotel fan weet vast nog wel wat er toen plaats vond =D! Namelijk een onwijs vet Tokio Hotel concert in Ahoy Rotterdam =D! En dit is alweer 5 jaar geleden!!! Het was mijn eerste concert en ik herinner het mij nog goed! Ow wat was ik zenuwachtig (vooral om Bill Kaulitz te zien). En ik raakte altijd helemaal hyper, alleen al bij het horen van de naam Tokio Hotel begonnen mijn oogjes te stralen <3!
 
Nu zijn we al weer wat jaren verder en hoor je helaas niet zoveel meer van ze. De band Tokio Hotel is een beetje op de achtergrond geraakt. Daarna kreeg je meer de hypes van de Jonas Brothers en daarna kwam Justin Bieber. Maar toch, ik ben nooit zo erg fan geweest (nog steeds eigenlijk) van een band als Tokio Hotel! Als ze niet op tv waren of wat dan ook, dan lag ik wel over ze te dromen <3!
 
Iedere fan herinnert zich denk ik wel de songteksten nog, de quizlet verhalen (die soms misschien wat te ver gingen, maar wtf haha), voice-overs, youtube compilaties, honderden posters, bandshirts, armbandjes enz. =D!
Maar whatever, ik wilde gewoon een post maken over Tokio Hotel. Een soort reünie idee, want als ik moet wachten op een nieuw album van Tokio Hotel dan ben ik nog wel lang aan het wachten denk ik!
Woeshjjjjj =D!
 
Best wel funny als ik me bedenk dat ik nu 18 ben! Toen ik fan als fan begon was Bill 18 =]! I don't know, ik vind hem nog steeds ouder dan mij lijken en ben nog steeds van WOW =D! Haha heel veel mensen begrepen mij nooit op dat vlak helaas, maar whatever. Tokio Hotel maakte mij altijd happy en ik luister er nog steeds weleens naar. Ik hoop toch ooit op een derde album en dat alle oude fans enzo ineens weer allemaal opduiken en het weer zo zou zijn als vroeger <3! Heerlijk, die Tokio Hotel gekte <3!
 "I’m fighting all its power coming in my way. Let it take me straight to you; I’ll be running night and day. I’ll be with you soon. Just me and you. We’ll be there soon. So soon. Running through the monsoon, beyond the world, to the end of time, where the rain won’t hurt. Fighting the storm, into the blue, and when I lose myself I think of you. Together we’ll be running somewhere new, and nothing can hold me back from you, through the monsoon… just me and you.”
 
Nou ik ga maar weer door zwijmelen <3! Toch nog steeds dat Tokio Hotel für immer gevoel <3!
 
xxx Katy <3!

Reacties

  1. Tokio Hotel, daar was iedereen fan van in mijn kindertent-tijd, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaa superleuk artikel:) Bij mij is de hype nooit echt overgeslagen, ken maar 1 meisje dat echt fan was:)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was fan en nu nog steeds. Nog steeds hangt er een giga poster van ze op mijn deur en nog steeds luister ik hun muziek. Ook al ben ik bijna 24. Ik hou nog steeds van de band :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw hier was ik echt super erge fan van haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten