Goodmorning!

Ja, ik heb geloof ik de hele voorjaarsvakantie niet geblogd, maar echt een totale vakantie gehouden! Ik heb zelfs niet een veel naar mijn schoolwerk omgekeken! Maar ik had wel voor het eerst sinds tijden weer een echte vakantie! Want zeg nou zelf, tegenwoordig zijn alle vakanties als herfst, kerst en voorjaarsvakantie toch niet echt de vakanties meer die ze behoren te zijn?? Ik vind het tegenwoordig meer werk weken xD.

Maar dit keer was ik het echt zat, dus heb ik maar genoten van de vakantie ondanks het slechte weer. Pff, temperatuur kom please omhoog <3!
 
 

Deze vakantie heb ik onder andere Turks gekookt met Channah en haar vriendje Marc:cooking: ! Vorige maand koos ik voor Indiaas, dus deze maand mocht Channah van mij kiezen. Zij wilde per se baklava en tadaa we kozen gelijk een heel Turks menu bestaand uit : Cacik, Sigara Boregi, Baklava, Paleisrijst en een één of ander griesmeel-amandel dessert.

Yummie, sigara boregi, baklava en cacik <3!

Paleisrijst!

Griesmeel-amandel dessert ;)!

Allemaal Turkse gerechten dus en het was gelukkig weer lekker =]! Wel erg zoet en dat heeft mijn vader geweten haha. Die kilo's kwamen er zo weer aan xD! Desondanks was het wel weer een leuke ervaring =]! Ik hoop deze traditie vol te houden dit jaar =]!

Verder was er nog een verjaardag van Cynthia, kwam Jaco (een vriend van mij) weer eens langs,veel in m'n bed gelegen =]! Lekker lui mag ook wel eens!

Vandaag zit mijn vakantie er helaas op, maar hoe sneller ik zomervakantie heb =D!

Om vandaag te overleven deel ik hier nog even een nummer van Inna - Shining Star <3!

xxx en succes als je net als mij ook weer naar school moet <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten