Bizarre skinny jeans fashion!

JEANS22N_4_WEBAmerican Eagle’s ‘Skinny Skinny’ jeans feel like you’re ‘wearing nothing at all.’
Zo klinkt de onwijs rare reclamezin al bij de skinny jeans van American Eagle. En skinnier dan de broek bestaat niet. Curious why??
American Eagle’s new spoof product, ‘Skinny Skinny’ jeans in a can.
Dat is omdat je deze broek niet aantrekt, maar je het op je benen spuit!zijn limited editions en zijn in 2 kleuren verkrijgbaar: de Indigo en de Bright Light. Deze broeken zullen nooit te wijd zitten en altijd mooi aansluiten aan de onderkant. Nice xD??
Fashionistas applaudisseerde vanwege het goede gevoel voor humor! Verder noemde Glamour magazine de video zo grappig dat ze je garanderen, dat je het vaker dan één keer zult gaan kijken!

Nieuwsgierig naar de video?? :
Zou American Eagle deze spuitbussen echt verkopen? Alsje de site bezoekt en de spuitbus wil bestellen, zijn ze al uitverkocht. Wat denk jij: is this real of is het een grap? Ik ga ervanuit dat dit waarschijnlijk een vette publiciteitsstunt is ^^! Tenminste dat hoop ik ergens ook, want ze zien er nou niet zo handig uit! Stel je voor dat het regent wanneer je met je gespoten skinny over straat loopt ;)!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Haha zoiets kwam ik al tegen op Girlscene, ik zou me ongelooflijk naakt voelen. Liefs!

    http://livelikemickeymouse.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt grappig dit! Ik kwam het inderdaad ook tegen op Girlscene, maar ik vraag me af of het nou een verf is of een spray die je op je echte skinnyjeans moet spuiten, zodat 'ie weer strak wordt (dus dat ze een soort grappige vergelijking willen maken)? In ieder geval trekken ze er wel veel bekijks mee en is het een grappige video! :) Leuk dat je het op je blog zet!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha! Grapig bedacht, hopelijk is het een stunt, ik zou me minder op mijn gemak voelen als iemand zo naakt naast mij zat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het op girlscene ook al gezien, vind het echt een raar concept. Ik zou het zelf nooit gebruiken, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat vreemd, echt heel raar hahaa!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten