Alle maten tellen.

Ik was wat aan het facebookeen (is dit eigenlijk wel een werkwoord) en zag een foto van wat etalagepoppen in Zweden. Het schijnt zo te zijn dat, een aantal Zweedse winkels heeft besloten om etalagepoppen te gebruiken met verschillende lichaamsmaten. Dit doen ze naar eigen zeggen om onze maatschappij beter weer te geven. 

Dus ik vond het wel grappig om te delen =]! In principe ben ik het er ook wel mee eens, want elk mens heeft een ander soort lichaam. Ik kan me dus wel voorstellen, dat sommige vrouwen en mannen dit wel prettig vinden. Dus naar mijn idee is het een goed plan, zolang ze maar niet vergeten dat er ook nog gezonde skinny chickies zoals mij op deze aardbol rondlopen =P! Als ze van alle maten wat laten zien, vind ik het persoonlijk wel wat eerlijker voor iedereen die winkelt. Ik vind de etalagepop er misschien niet super uitzien, maar nu wordt er tenminste aan elke maat wat aandacht besteed.

What do you think about it??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten