Your eyes speak a lot?

wimpers
Nu nail-art tegenwoordig al zo normaal is geworden, lijkt er alweer een nieuwe vorm van art te komen. Namelijk deze wimper-art! Heel apart en ook heel extreem om te zien. Als ik het zo van dichtbij zie, met alle details vind ik het wel mooi gemaakt. Alleen of het nou ook iets is om mee over straat te lopen?? Ik denk zelf dat ik deze trend dan pass.
wimpers
Hoe dan ook nep wimpers zijn sowieso al populair (met name bij celebs). Alleen deze vorm van nep wimpers vind ik wel heel bijzonder!
De wimpers zijn gemaakt door Natalie Russo. Ze koos ervoor om dit soort wimpers te maken, omdat ze op zoek was naar een ander soort wimpers. Nou, die heeft ze zeker gecreëerd!  Ik heb dit soort wimpers namelijk nog nooit gezien! Onwijs creatief bedacht!
eyelash accessories
Deze wimpers bestaan uit nep wimpers + een lijntje boven je ogen + gezichtssieraden + allemaal kleine mini figuurtjes, die mij persoonlijk doen denken aan de mini plaatjes die je ook voor nail-art gebruikt.
eyelash accessories
How do you feel about it?? Is this your kinda cup of tea??

If you want to buy them : Klik hier!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Om eerlijk te zijn, vind ik het erg echt vréselijk uitzien hahaha :) Wimpers met van die lange veertjes erop vind ik wel leuk hoor, maar dit is niet echt mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik vind ze eigenlijk best grappig! Ik zou ze niet elke dag dragen, maar voor een zomerfeestje vind ik het een heel leuk idee! Ik ga 'm onthouden! :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er wel leuk uit, totdat je het totaalplaatje ziet. Dan lijkt het wel kermmis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat is apart! Ik vind het niet heel mooi, maar tegelijkertijd wel weer heel gaaf ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het er echt wel leuk uitzien, misschien voor carnaval haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit vind ik er persoonlijk echt over gaan , ik vind het echt niet mooi , maar dat is smaak natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten