Snowy day!

Yeah, ich habe viel spaß im Schnee gemacht =D! Of hoe die Duitsers dat ook zeggen ^^! Afgelopen week was er nog een pak sneeuw gevallen en ik wilde daar graag plezier in maken ^^! Dit keer zat de sneeuw ook vast op de taken wat het wel extra mooi maakte <3!
Ijspegel =D!
Het is best wel funny om foto's van mijn buurt te maken, vooral ook omdat ik soms ook op plaatsen kom waar ik normaal niet loop. Wel was het ijskoud brrrrrr!


Die fucking enge Schotse Hooglander in actie xD! 
Voor de rest ook nog bij het Mallebos geweest. Een parkje bij ons in de buurt. Alleen normaal ga ik daar nooit heen, want ik ben in de eerste plaats bang voor die Schotse Hooglanders en in de tweede plaats voel ik me er niet altijd even veilig.

Maar vandaag waren er veel mensen en was het wel gezellig ^^! Heel leuk ook als onbekende gewoon even netjes hallo zeggen. Is weer eens wat anders en wat vriendelijker dan de : "Wat kijk je nou generatie" haha xD. Het was in elk geval leuk <3!

Hadden jullie ook overal zoveel ijspegels en aan het einde van die laatste sneeuwdag natte voeten =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten