Pretty Little Channah!

En deze titel is het meer dan waard! Het tijdschrift de Girlz! heeft mijn zusje echt leuk omgetoverd tot de Pretty Little Liar: Ashley Benson <3! Mijn zusje deed laatst mee aan de Style Switch van de Girlz!. Een onderdeel in het tijdschrift waarin je style wordt geswitched naar één van je favo celeberties <3!

Mijn zusje heeft gevraagd of de Girlz! haar een style switch wilden geven naar haar favoriete karakter uit de serie Pretty Little Liars: Hanna Marin! En dat kon! Uit een groep kandidaten was mijn zusje uitgekozen om de Style Switch te doen en vandaag laat ik het resultaat zien <3!
Ik ben heel trots op mijn zusje en ze ziet er echt uit als een dame hé ^^! Echt heel leuk voor haar, dat zij dit mocht mee maken. Toen ik het resultaat zag, was ik zo enthousiast, dat ik het graag wilde delen ^^!

Iemand van jullie ook wel eens in een tijdschrift gekomen ^^??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten