My Ice Ice Baby!

Vandaag weer aan een nieuwe maand begonnen (jhee ik ben dichterbij het einde van het schooljaar <3)! En afgelopen week in Januari heb ik nog even mijn Indiase ijs geprobeerd, die ik pas geleden had gemaakt. 

Zo apart dat het ijs alleen maar bestaat uit gecondenseerde melk met suiker + slagroom + wat kardemom haha!

Anyways, uiteindelijk kregen we dus het resultaat van ijs en gingen we proeven. Om eerlijk te zijn, het leek niet eens zo erg op ijs en het smaakte ook niet zo lekker xD. Maar ja, wie niet waagt wie niet wint haha. Het was te proberen en was op zich wel een leuk idee. Jammer genoeg was het niet zoals ik had gehoopt.

Maar ja, nu ga ik het weekend in en ga ik morgen bij Lauren logeren voor haar verjaardag <3! Heb er zin in <3!

Hebben jullie nog wat gepland voor le weekend <3??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Jammer dat het niet smaakte als gehoopte, Maarja ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. International giveaway on my blog! here: http://wehaveefreedom.blogspot.pt/2013/02/international-giveaway-with-thboxes.html

    Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten