Laurens Birthday!!!


Yeah! Afgelopen weekend vierde mijn vriendin Lauren haar 17e verjaardag <3! Ze koos ervoor om een logeer feestje te doen en dat betekend dus vooral niet slapen xD! Mijn kado was gewoon een kaartje met wat geld, maar dan wel met wat extra's: Taylor Launter mega picture!!!

Op de foto hierboven is in ieder geval links Lauren te zien met haar =]! Verder is daar nog Cynthia, ik in het midden, Ruth er naast en helemaal rechts is onze Nina <3! Verder hadden we Michael, Elena, Danny, en Robin erbij! Dus het werd wel gezellig gelukkig <3! Helemaal toen Nina besloot te blijven die avond haha!

Uiteindelijk konden we niet meer, want het was 4 uur ofzo. Dus gingen we maar op het opblaas bed liggen. Haha lag ik in het midden tussen me twee tjickiesss <3! Maar dat was alleen omdat ze bang waren dat ik de dekens van hun zou af jatten als ik aan de zijkant zou liggen xD!

Meer foto's heb ik helaas nog niet, maar whatever! Het was heel gezellig <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten