Winter's back!

Yeah winter is even terug. Ook al verlang ik naar de zon ben ik toch blij een witte wereld te zien <3! Vandaag zat ik lekker thuis want ik was ziek, dus lag liever in mijn bed dan dat ik m'n twee toetsen verknal (al heb ik die twee al goed geleerd =]).

Anyways hier zijn wat foto's random uit mijn tuin en straat ;)!
Verder kwam ik erachter dat de band "Follow You Home" mijn youtube filmpje van hun concert op hun facebook profiel hadden gezet =D! Super vet natuurlijk en ik was zeer vereerd dat zo'n band mijn filmpje promoot =D! Dus dat maakte deze dag nog veel beter <3!

Maar nu ga ik weer met mijn kruikje wat schoolwerk doen aangezien ik toch wel weer naar school zal moeten. Anders mis ik teveel en stress ik weer haha ^^! Hoop dat jullie een beetje van de sneeuw genoten??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Gefeliciteerd met je youtube-filmpje! :) En mooie foto's heb je gemaakt, ik hou ook zo van de sneeuw!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten