Whoop whoop, what have I been up to?

mrsedwardscissorhands:

N’awww bunny’s tired >_<
Jaja ik kan weer even bloggen yeah! Ben er zo blij mee, eindelijk even tijd na die toetsweek. Helaas ging deze wel erg slecht. Ik ben nu heel erg dankbaar, dat ik in periode 1 zo erg me best had gedaan! Want me gemiddelde gaat nu behoorlijk omlaag...

Heel stylie even bij AH hun recepten uitgeprint voor o.a. het Indiase ijs met kardemom <3!

Samosa + Chilisaus.

Witte wijn, zelfgemaakte Indiase kippensoep + Muntlassi <3! Wel al een beetje van gedronken haha xD!

Some white wine <3!

Maar nu heb ik even rust. Binnenkort nog een verjaardag van Lauren <3! Want zij is 17 geworden ;)! En deze woensdag ga ik mijn Indiase ijs proeven. Ik heb afgelopen weekend met mijn zus Natascha Indiaas gekookt. Dit was mijn eerste keer echt koken en het resultaat was super ^^! We maakte Samosa, Indiase kippensoep met naanbrood, Muntlassi (Indiaas drankje), Kofta Curry en Indiaas ijs met kardemom. Gelukkig vond ik alles lekker =]! Ik maakte me eerst zorgen om de Samosa, want daarin zitten o.a. doperwten en aardappelen. Dat vind ik over het algemeen smerig, maar dit keer at ik het zonder probleem <3! Dus was er echt helemaal trots op ^^!
Verder maar weer deze week gaan genieten van een nieuwe aflevering Pretty Little Liars en me voorbereiden op mijn herkansing + inhaal toets.

How was your week?? 

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuk! Dat eerste plaatje is zó lief! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk artikel! ik ben echt verslaafd aan pretty little liars, ben nu bij aflevering 6 van seizoen 3 :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ahw dat konijntje!
    www.mindyourdream.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten