Welcome to 2013!

Yeah, eindelijk 2013! Weer een nieuw jaar en daar ben ik best wel blij om =]! Gisteren avond heb ik in ieder geval Oud & Nieuw gevierd bij Kimberley thuis. Zij had het leuke idee om dit keer Oud & Nieuw bij haar te vieren <3!
We hadden gelukkig genoeg drank een vuurwerk om de avond door te komen haha. 
Hierop zijn in ieder geval Kimberley, Chris, Kelvin en Gwenn te zien xD.
Het was dan misschien niet zo'n groot vuurwerk spektakel als bij Rotterdam, maar het was wel gezellig. Nu waren we er tenminste allemaal bij =]! 

Het enige nadeel wat ik van die avond kon bedenken was de regen, maar daar heb ik ook al een positief weerwoord op: 
Van de regen in de drup naar 2013, maar na regen komt zonneschijn, dus maar goed dat we de regen nu al gehad hebben ;)!


Na de gezellige avond kon ik in elk geval lekker slapen <3! Een paar van mijn vrienden zijn echter doorgegaan voor de nieuwjaarsduik in Scheveningen haha. Misschien doe ik dat ooit ook weleens! Voor nu was ik in elk geval blij dat ik lekker in mijn warme bedje kon uitslapen!

Hoop dat jullie Oud & Nieuw ook top was <3??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Gelukkig nieuwjaar!
    Je foto's zien er gezellig uit :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar, mijn oud ennieuw was ook top:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blog heb jij! Ik vind je foto's erg leuk!
    Ik volg je, volg je terug?
    Liefs,

    Www.glamview.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig nieuwjaar nog :) en leuke foto's heb je.
    Mijn oud en nieuw was niet zo geweldig. x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten