Weekend!

Nee ik ben niet dood, maar wel dood moe!!! Ik hoopte dat ik in januari meer tijd voor bloggen zou kunnen creëren, maar dat wilde toch niet zo lukken als ik had gehoopt. Maar ja, school gaat nog steeds voor. Ik ben al blij dat ik nu effe blog =]!

Anyways, ik heb deze week voor het eerst geskied! Weer eens iets om van mijn bucketlist af te strepen =]! Ik had schaatsen en snowboarden al eens gedaan met mijn school, maar skiën nog niet. Ik had namelijk verwacht dat dat saai zou zijn. Maar nu is het naast bodypump mijn nieuwe favoriete sport geworden =]! Toen ik eerst op die ski's stond dacht ik wel even: "Waar ben ik aan begonnen?" Maar uiteindelijk kregen ik en mijn zusje het skiën door en was het super leuk. Woehoe voor het eerst een wintersport die ik wel kan! Schaatsen kan ik namelijk totaal niet en snowboarden ging erg matig bij mij. Maar skiën ging wel lekker en ik baalde dat de tijd zo snel om was! Ik hoop ooit echt te skiën in een ski-gebied zoals Tirol (Oostenrijk) of Parnassos (Griekenland).


Verder heb ik op de 31ste mijn haar bruin geverfd. Nieuw jaar, nieuw haar! Ik weet niet voor hoe lang ik het zo houd, omdat ik het wel vet vind om nieuwe dingen met m'n haar te doen =]. Misschien doe ik het van de zomer weer lichter of met highlights of een felle kleur ofzo ;)! Voor nu ben ik er blij mee, want ik had al zo lang dat blonde haar en ik moest echt even wat anders! Dus zat ik daar bij de kapper en gingen ze eerst mijn haar voor pigmenten (anders zou het groen worden). Hoe dan ook, nu was het zo fel rood als dat van Ariana Grande <3! Op zich was dat ook heel gaaf haha. Maar ik kwam voor bruin en het resultaat laat ik nog weleens zien. Ik heb niet echt de energie en tijd gevonden om daar een foto van te maken xD. Ik laat het later wel zien =]!

Voor de rest vandaag weekend aan het vieren en snel leren voor mijn komende toetsweek =]! ik heb in elk geval alle twaalf de Nederlands literatuur boeken gelezen! En ik moet alleen nog een Duits boekje en dan ben ik klaar <3! Na ja, ik moet natuurlijk ook nog voor geschiedenis, aardrijkskunde, levensbeschouwing en kunst algemeen leren xD.

Pff, nu hopen op dat diploma <3! En hopen dat de zomervakantie er snel aankomt! Voor nu moeten we nog de winterse maanden januari en februari door, maar daarna hoop ik toch op felle zon tot en met september =]!

Iemand al een idee waarnaar die op vakantie gaat??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Jeetje, wat leuk dat je bent gaan skiën! Ik heb het zelf nog nooit gedaan, ja een keer snorboarden op z'n baan, maar daar bakte ik ook niets van!! Gelukkig heb je nu weekend en kan je lekker bijkomen!

    Heel veel succes met je studie, gaat je vast lukken.

    http://fleur-stevens.blogspot.nl/
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat skien! ik ben erg benieuwd naar je haar :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welcome back, hopen dat je gauw wat meer tijd hebt om te rusten!

    PS: misschien kan ik je opvrolijken met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten