Snowy neighbourhood.


Omg wat een drukte heb ik deze periode! Ik heb haast geen tijd meer voor mijn blog! Maar ik zit nu ook in de toetsweek, dus misschien dat het daarna rustiger wordt??

Maar wtf ook ;)! Nu kan ik weer even bloggen <3! Ik heb net mijn toets Duits gehad, wat voor mijn gevoel helaas matig ging. Ik heb gewoon geen talent voor lezen! Maar ik wacht de schade maar af.

De afgelopen week had ik ergens nog een uurtje vrij en besloot voor het eerst eens alleen op pad te gaan door mijn buurt, want alles was nu bedekt met sneeuw. En zoals denk ik wel duidelijk is houd ik onwijs veel van foto's maken ^^! Hier heb ik er een paar:


Dat waren ze dan ongeveer voor vandaag =]! Voor de rest heb ik nog wat foto's van mijn bruine haar. Mijn zusje heeft sinds kort een nieuwe laptop gekocht met Windows 8 erop en ook zo'n webcam. Ideaal dus om even die webcam uit te proberen ^^!
Tja, geweldige kwaliteit misschien niet, maar de webcam werkt tenminste ;)!

Nu ga ik verder leren aan m'n toetsweek, so wish me luck please <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Altijd leuk zulke foto's & natuurlijk
    super veel succes!!

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke fotos!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's, ik wil ooook Windows 8 gaaf zeg ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een mooie foto's! sneeuw is zo fotogeniek :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's heb je gemaakt, je haarkleur ziet er ook mooi uit :).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten