Last vacation day, cry, cry, cry!

Aaaaahh de laatste dag vakantie alweer! Echt zonde! Hoop in elk geval dat iedereen een super vakantie heeft gehad?! Ik heb niet zo heel veel gedaan, gewoon leren en lezen voor de toetsweek en wat rijlessen. Maar vandaag was wel een heerlijk dagje, want ik zag eindelijk de zon! Daar heb ik dus maar gelijk gebruik van gemaakt =]! Het was misschien geen zomers weer, maar wel lekker en ik had gelijk zin om bij wijze van spreken naar bijvoorbeeld Frankrijk te rijden haha! Heb me in tijden niet zo happy gevoeld als toen die zon op mijn gezicht scheen, heerlijk <3!

Anyways laatste vakantie dag, dus ik sluit die maar even af met wat zomerse muziek, omdat ik daar echt naar verlang!

Hoe was jullie kerstvakantie =]??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Inderdaad alweer de laatste vakantie dag. Ik kende het liedje nog niet, best wel een leuk nummer. Of is dat erg dat ik het nog niet kende? haha,
    Liefs, Jeanine en Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het jammer dat het de laatste vakantie dag is haha, had nog wel een weekje bij gemogen :). Mijn vakantie was wel nice :). Ik kon het liedje niet, hij is wel leuk, inderdaad lekker zomers haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat de vakantie alweer voorbij is, het ging echt snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van de vakantie, ik verlang ook ontzettend naar de zomer!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten