Destiny's Child is back!

Vroeger toen ik als klein meisje bij mijn oudere zus Natascha ging logeren, keek ik altijd tegen haar op. Vaak als ik bij haar was, stond MTV dan aan en kwam ongelofelijk vaak Destiny's Child (vroegere R&B groep, bestaande uit Beyoncé Knowles, Michelle Williams en Kelly Rowland) op televisie met het nummer "Independent Woman". Echt een geweldig nummer! En het nummer deed me altijd denken aan de tijd dat ik bij mijn zus logeerde <3! Helaas ging de R&B groep uit elkaar, maar ze komen nu na 8 jaar weer terug <3!

Ik ben benieuwd wat hun nieuwe album gaat brengen en of ze nog steeds die geweldige sound van vroeger hebben <3! Ik zou zeggen bring it on <3!

Destiny's Child - Independent Woman.

En ook al enthousiast =D??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. leuk leuk leuk!! helemaal geweldig, had het nieuws al gehoord!
    Super leuk, ik luisterde het ook altijd:)

    Kom een kijkje nemen met mijn nieuwste post van vandaag:)
    http://fleur-stevens.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Katy,

    Heb je een e-mail adres? Ik moet je wat vragen. Als je het niet in het openbaar wilt geven kan je me ook mailen. Mijn gegevens staan op mijn blog
    all-about-beauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ontzettend leuk! ben benieuwd :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten