Boy, you look like Bieber!

Zo te zien heeft Justin Bieber een dubbelganger. Iets wat naar mijn mening voor alle Bieber fans een wereldwonder moet zijn! Want hoe goed wil je het hebben, nu heb je niet één Bieber maar twee! En de Nederlandse meiden hoeven er niet eens ver voor te reizen, want de dubbelganger (Robin Verrecas) woont gewoon in België (wel heeft hij geloof ik al een vriendin)!
Mijn Bieber-vriendin Cynthia wees me op deze jongen en was helemaal enthousiast. Wat ik me wel kan voorstellen, want eerlijk is eerlijk, hij mag er zijn ^^!
Robin zelf is overigens ook een Bieber fan en lijkt er alles aan te doen om ook zo veel mogelijk op hem te lijken (wat aardig gelukt is)! Ook heeft zijn beroemdheid als dubbelganger van Justin Bieber een keerzijde, want hij is door vele fans met de dood bedreigd! Toen er namelijk een foto opdook van "JB" met een joint in z'n hand waren alle fans helemaal geschokt om het idee dat Justin Bieber zou blowen. Achteraf bleek dit Justin Bieber niet eens te zijn. Fans waren blijkbaar boos op Robin, omdat hij het zo liet lijken (alsof Justin blowt.) 
Om eerlijk te zijn, vind ik dat je ook te ver als fan kan gaan hoor. Om nou zo'n jongen met de dood te bedreigen slaat nergens op. Maar ja, mijn mening!

Anyways wat er nu nog allemaal klopt en wat niet, wat vind jij van Robin Verrecas en z'n Bieber look??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik ben geen Bieber fan. Maar ik wil je wel zeggen dat je heel leuk schrijft! Mijn complimenten!

    Liefs,

    Estella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat hij lijkt op jb! Ik vond het heel raar dat hele gedoe om dat blowen, op twitter was het echt een trend. ik vind dat ook te ver gaan!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hm, lijkt lijkt inderdaad nogal maar ik vind het eigenlijk maar een beetje raar dat ie ook echt zijn best doet om op hem te lijken. En hij moet stoppen met zijn voorhoofd rimpelen hahah :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk geschreven en hij lijkt inderdaad! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten