3 OP REIS!


Haii! Vandaag maar weer eens een post over een programma, dat sinds vorig jaar echt mijn aandacht heeft getrokken (terwijl het toch al een redelijk lange tijd op de buis is): 3 OP REIS. Het is dus overduidelijk een reisprogramma en geeft je een kijk op verschillende vakantiebestemmingen met hun cultuur, uitgaansleven en noem maar op eigenlijk!

Wat mij zo boeit aan dit programma is dat er zo veel verschillende reizen te zien zijn met iedere keer weer iets nieuws. Bijvoorbeeld bij Floortje Dessing, die echt wel de meest gave reizen maakt. Zo maakte zij in het eerste seizoen van 3 op reis een reis naar Bhutan (een land in Azië, dat in de Himalaya ingeklemd ligt Tussen Tibet en India). Deze reis maakte zij via de trein, bus, boot enz. Bij dit alles begon zij haar reis vanaf Amsterdam en reisde onderweg door landen als Oekraïne, Azerbeidzjan, Iran, Dubai, Oman, India en nog wel meer landen!)

Ik vind dit persoonlijk prachtig om te zien, omdat zij zo'n toch wel avontuurlijke reis maar even doet. Als ik het programma kijk, kan ik dan ook alleen maar jaloers toekijken naar alle mooie en bijzondere plaatsen die zij bezoekt. Dit programma zit vol inspiratie, cultuur en nieuwe ervaringen, die ik dolgraag zelf zou willen meemaken en alleen maar van kan dromen! Het lijkt mij een geweldig idee om zo'n reis te willen maken, het ook daadwerkelijk uit te voeren en dan ook nog eens je reisdoel te behalen!

Verder wordt er in dit programma ook nog aandacht besteed aan onbekende plaatsen in Europa en de rest van de wereld. Als je van mooie reizen droomt, raad ik je zeker aan het programma eens te bekijken bij BNN op 3 (elke zondag om 20:00). Vanaf dit jaar zal er weer een nieuw seizoen beginnen en ik zal zeker weer jaloers gaan toekijken naar de prachtige bestemmingen die ze nu weer gaan bezoeken <3!

Ik kon geen reclame filmpje vinden, maar wel een deel van één van de afleveringen waarin je Sebastiaan Labrie ziet die Java bezoekt. Watch and enjoy <3!
Kende je 3 op reis al?? Zo ja, wat vind je ervan ^^?? Mocht je de oude seizoenen willen terugkijken, kan je het natuurlijk altijd terugkijken op deze site!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Dat progamma kenik ik kijk dat altijd zo gaaf!
    Die mensen hebben echt een droombaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ind! Ik denk dat dit wel in mijn rijtje mooiste droombanen valt!
      xxx!

      Verwijderen
  2. Ik vind dat programma echt geweldig om te zien, je hebt direct zin om meteen een vliegtuig te boeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jou lipstick ZO gaaf op je profiel foto :D haha moest ik even zeggen. Leuke blog ook!! Heb net zo'n 5 minuten met die vissen gespeeld LOL. Studie ontwijkend gedrag zullen we maar zeggen.

    Liefs, Paula

    www.ifiwarg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you en mooi dat je genoot van de vissen op m'n profiel haha =]! In ieder geval heel erg bedankt <3!

      Verwijderen
  4. lijkt me heel leuk! thnx voor de tip :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het nooit gezien maar hij lijkt me erg leuk!
    LOVES.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook gek op dit programma! Elke keer als ik het kijk wil ik zo graag gaan reizen!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    €100 NELLY VOUCHER GIVEAWAY!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk het ook wel eens, wel een leuk programma! Ik vind het altijd tof om naar die andere culturen te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 3 op reis is inderdaad leuk, ik heb dan altijd gelijk zin om een vakantie te boeken haha!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke post. Ik vind het ook een geweldig programma.
    Ik wil zelf ook zo graag zoveel van de wereld zien en in dat programma krijg ik alvast een preview van wat ik hopelijk later ook allemaal met m'n eigen ogen kan gaan zien :)

    Love Bo,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor je reactie..
    Dit vind ik een geweldig programma..Hele leuke tips en krijg een vakantiegevoel als ik dit programma kijk.

    Check mijn nieuwste blogpost...Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten