Zara Larsson - Uncover!

Justin Bieber, Carly Rae Jepsen en Esmée Denters zijn bekend geworden via Youtube en hebben al een aantal hits gemaakt! Nu stel ik jullie voor aan een Zweedse zangeres genaamd Zara Larsson! Ze is echt het luisteren waard. Voordat ik het aanklikte dacht ik, heb je weer iemand die beroemd wil worden, maar toch klikte ik het aan en ik ben niet teleurgesteld! Prachtig mooie stem en heerlijk nummer dat in je hoofd blijft <3! Zeker het luisteren waard dus ^^!
What do you think?? Is she your cup of tea or not ^^??

Ik vind haar in ieder geval prachtig zingen =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Mooie stem heeft ze zeg!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ze kan goed zingen !
    xxx Nadia

    Wil je misschien mee doen aan mijn winactie ?
    http://lekkerbekkiekokenenzo.blogspot.nl/2012/11/winactie-go-donuts.html

    PS: Soory voor de spam :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtige stem! Haar stem lijkt wel wat op die van Rihanna vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten