Winter inspiration!

Woehoe de koudste maanden komen er weer aan, dat betekend sneeuw, ijs en gladde wegen waardoor je op je bek glijdt =D! Iemand er zin in??
Anyways, aangezien het vandaag officieel winter is, leek het me leuk om weer eens winter foto's te posten die de mooie kanten laten zien van dit seizoen (of hoe het er in ieder geval uit zou horen te zien!)

Komt tie dan =]:
Als ik de foto's zo zie, zeg ik kom maar op met die winter. Ik zou het namelijk super vinden om door dit soort mooie omgevingen te wandelen, fietsen of rijden <3! Uit ervaringen weet ik dat Nederland niet altijd zo veel sneeuw krijgt en dat als we als sneeuw krijgen het in februari pas begint. Desondanks blijf ik dromen over die witte kerst <3!

Enjoy your day <3! Xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten