Kerstvakantie =]!

Yeah eindelijk kerstvakantie! Iets wat ik persoonlijk wel kan gebruiken omdat ik niet alleen gek werd van school, maar ook in mijn privésfeer nog het een en ander moet verwerken. Gelukkig heb ik steun van me vriendinnen. Dat is toch altijd wel even prettig en ik kan ook wel eerlijk bekennen dat ik dit ook enorm hard nodig heb.

De afgelopen weken zijn we in ieder geval steeds meer naar de kerst maand gegaan met onder andere een kerstgala bij ons op school:
Gezellig met Kelvin, Yannick, Michael, Robin, Germaine, Elena, Lauren, Nina, ikke, Gwenn en Angelique <3!
Me in het jurkje van Nelly.com ^^!
Mijn zusje en haar nieuwe vriendje Marc. They're very cute together <3!
Gisteren avond zijn we gewoon lekker uit eten geweest bij het pannenkoekenhuis van Zuidland. Mijn zusje koos dit keer voor de Indonesische pannenkoek =]!
Ik had voor het eerst zin in een gewone pannenkoek, dus nam maar eentje met frambozen, ijs, slagroom en poedersuiker ^^!

Nu ga ik weer verder genieten van mijn kerstvakantie! Jullie ook een fijne kerstvakantie toegewenst =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. jeeej kerstvakantie! wat een ontzettend mooi jurkje!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk overzichtje! Prachtig jurkje, de pannenkoek met frambozen ziet er heerlijk uit en geniet van je vakantie;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten