Christmas time!

Bijna kerstmis en dat betekend dus een lekkere drukke maand! Op 8 december had ik nog de verjaardag van m'n pa gevierd (52 jaar alweer)! Ik vind het altijd wel gezellig als de familie weer eens bij elkaar komt. Maar het is wel moeilijk hoor, om een verjaardags kado voor m'n vader te vinden! Er bestaan helaas geen voor je vader winkels! Anders was het wat makkelijker geweest. 

Desondanks zijn mijn zusje en ik er toch in geslaagd wat te vinden! We hebben mijn vader een minibar kado gedaan + een kaars in de vorm van een champagne fles ^^! Verder had mijn moeder nog een visschotel voorbereid en kreeg me vader van z'n werk nog wat bloemen. 
Maar ik was wel blij dat mijn zusje en ik die minibar hadden gekocht, want het is origineel, staat leuk in de woonkamer en je hebt er lang profijt van. Sowieso ik ook als ik weer eens een feest geef haha ^^!

Verder hebben mijn zusje en ik nog wat kerstgala jurken zitten zoeken. We kochten dit keer jurkjes bij Nelly.com. Daar zijn namelijk echt hele mooie jurkjes te vinden. Een voorbeeld van wat we gekocht hebben is te zien op de eerste foto van mijn post waar ik zo lief me middelvinger opstak xD. Mijn zusje en ik hebben iets waardoor we geloof ik nooit serieus kunnen doen met foto's ;)! Anyways, die jurk was helemaal goud, dus lekker opvallend ^^! Maar die doe ik niet aan bij het kerstgala, daarvoor heb ik al een andere jurk, die ook bij Nelly vandaan komt ^^! Die jurk van mij is zilver <3! Maar die houd ik dus voor nu nog even "geheim".
Verder ga ik volgende week nog, net als volgend jaar naar de kerstmarkt in Dordrecht =D! Het was ons erg bevallen, dus nog een keertje kan geen kwaad! k kijk wel uit naar gezelligheid, lekker eten, leuke muziek, mooie kerstversiering en een Christmas feeling <3! Het enige wat ik vorig jaar miste was de sneeuw. Maar wie weet dit jaar =]!
In ieder geval was er pasgeleden nog wat gevallen. Niet die tien cm waar ik op gehoopt had, maar het was een begin.

Au Revoir!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten