Beyoncé voor Pepsi!

Who doesn't like cola?? Ik drink het elke dag wel denk ik (vooral Cherry Cola <3). Beyoncé neem ik aan ook, want ze gaat een een commercial voor het cola merk Pepsi doen ^^!

De samenwerking is een onderdeel van de nieuwe Live for Now campagne, die in 2013 in Nederland van start zal gaan.

“Pepsi omarmt creativiteit en begrijpt dat artiesten zich ontwikkelen,” zegt Beyoncé. “Als zakenvrouw geeft dit mij de mogelijkheid om samen te werken met een lifestyle merk zonder compromissen en waar mijn creativiteit niet opgeofferd wordt.” Verder was ze al eens te zien in de ‘Gladiator’ commercial samen met zangeres P!nk en Britney Spears! Ken je die nog ^^??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. coool die foto daar boven, super leuk :)
    liefs, laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende die reclame helemaal niet :o
    Wel erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaa leuke foto! die reclame is erg goed bedacht met we will rock you!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Die met Britney, Pink en Beyoncé vond ik inderdaad ook al leuk! :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha veaaat! Beyoncé staat daar leuk op.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten