Best Photo's of 2012


Haii ^^! Omdat ik het vorig jaar zo leuk vond om een eind post te doen met de leukste, mooiste, grappigste foto's en hoe ik het jaar ervoer, wilde ik dat dit jaar weer doen.

Uiteindelijk waren dat veel foto's (net als vorig jaar) en heb ik mensen in mijn omgeving laten stemmen welke beter waren en welke niet. Deze hadden nul stemmen tegen zich (incl. de bovenste foto):


De molens van Kinderdijk.

Sushi bij het restaurant Sumo in Rotterdam.

Rijnextlevel. De rijschool waar ik rijles heb.

Parfum, Idole d'Armani <3!

Bloem, kleurvol maar ook zwart wit haha =]!

Baby vogel, grotere vogel en de volwassen duif vliegt weg =]!

Fuchsia =]!

Planten en dieren bij een tuincentre in Hellevoetsluis + Intratuin @Rhoon.

Allemaal bloemen, planten en omgevingen van de Floriade 2012.

Mijn zo ongeveer 300x geretweete picture van twitter. 

Me in een trouwjurk van Marco Borsato =]!

Nog meer bloemen, planten en omgevingen van de Floriade.

Luchtballonen.

Venetië.

Staatartiest in Bologna.
Museum in Bologna.

Nature van Italïe =]!

Oud straatje in de stad San Gimignano.

Schilderij uit een kerk van San Gimignano.


Nog meer Italië.

Zonsondergang bij de tweede Maasvlakte.

Alkmaar.

Schiphol.

Me in the garden.

Mijn zusje bij de giraffe.

Groningen.

Maastricht.










Heel veel Egypte, onder ander Ali Baba Palace. Maar ook zie je hiertussen nog foto's van het Vondelpark in Amsterdam.

Schiphol =]!









De Efteling.

Tollebeek.

Swarovski in Bonn.







Herfst met zijn vele verschillende paddenstoelen <3!



Walibi Fright Nights.

Channah in het museum Kröller Müller.






En tot slot allemaal foto's van de kerstmarkt in Dordrecht.

Alle foto's zijn door mij gemaakt, behalve dan de foto's waar ik zelf op sta xD. 

Terugkijken op een jaar is iets wat eigenlijk altijd wel apart is. Soms sta ik er versteld van wat voor ervaringen ik weer rijker ben! Helaas ook tegenslagen dit jaar, maar wie weet wat 2013 brengt. Ik hoop daar in ieder geval tevreden op terug te kijken. Maar ik zie wel wat het brengt, ik ben onwijs benieuwd!

Dit jaar was voor mij in ieder geval bijzonder omdat:
1. Ik mijn naar havo 5 ben doorgestroomd!
2. Een drukke 18e verjaardag gehad =]! Dit keer konden mijn nieuwe vrienden ook kennis maken met al mijn vrienden van de mavo. Dat maakt het ook wel wat gezelliger want nu kent iedereen elkaar + ik had nog wat vrienden van Texmex uitgenodigd =]! Verder was de cinnamon challenge super grappig om uit te voeren ;)!
3. Ik heb eindelijk de school excursie naar Noord-Italië gekregen met mijn school. Dat wachten op die reis duurde echt lang. Gelukkig gingen we in mei en zag ik eindelijk eens Venetië, San Gimignano, Siena, Bologna en Florance =]! Vooral Siena was belangrijk voor mij, omdat ik hier al eens was geweest. Maar toen had me pa een rot humeur dus was Siena niet zo leuk als het had kunnen zijn. Dit jaar kreeg ik een tweede kans en die was wel geslaagd. Nu Venetië nog eens overdoen, want die regen + die drukte had de stad minder aantrekkelijk gemaakt helaas.
4. Ik heb een nieuw continent aan mijn travel list kunnen toevoegen: Afrika! Omdat ik dit jaar natuurlijk naar Egypte ben geweest =]! Heel gaaf om eens te bezoeken en ik ging er dus ook in tranen weg haha.
5. Ik had voor het eerst eens een vakantie vriendje =]! Was nog een moslim ook xD. Ik weet nog dat ik altijd tegen me pa zei dat ik daar niet opviel. Nou blijkbaar wel dus, want in Egypte was het raak! Maar ja, uiteindelijk moest ik er via Facebook achter komen dat hij al 8 vrouwen achter mijn rug om had die hem ook nog eens lekker wat euro's op brachten die hij o.a. voor mijn souvenirs enz. heeft gebruikt, dus laterssss ook weer nieuwe ervaring: ik heb voor het eerst eens iemand zelf gedumpt xD! Nee, zo'n man hoef ik niet!
6. I discoverd bodypump! Een hele gave sport die ik vanaf januari samen met mijn zus zal gaan volgen =]! Ik vind het echt super gaaf om te doen, dus heb er zin in!
7. Ik heb rijlessen gehad. Ben helaas nog niet geslaagd, maar dit hoop ik ooit nog eens te doen.
8. Ik heb voor het eerst in mijn leven gesnowboard!
9. Ik heb voor het eerst in mijn leven gesnorkeld! Ik vind het onwijs eng om in het water tussen allemaal vissen te zwemmen, maar ik heb het toch gedaan =]!
10. Ik heb voor het eerst op een kameel gezeten. Die dieren zijn huge! Ongelofelijk! Maar ook weer een hele leuke ervaring =]!
11. Ik heb Nieuwjaar in Rotterdam gevierd. Ik was misschien niet thuis bij de mensen die ik ken, maar ik en mijn familie hebben wel een prachtige vuurwerkshow gezien <3!
12. Ik heb voor het eerst ook het Chinese Nieuwjaar gevierd. Onwijs grappig om te doen, omdat je normaal gewend bent aan je eigen Nieuwjaar. En wat weekjes later vier je het ineens nog een keer. Heel leuk natuurlijk, maar ik wil later het Chinese Nieuwjaar in het echte China vieren =]!
13. Ik heb St. Patricks day gevierd in een Ierse pub samen met Lauren en Cynthia =]! Cultuur haha ^^!
14. Ik heb de Floriade bezocht. Dit is een expositie vol met natuur en verschillende planten van over de hele wereld. Het bijzondere hieraan is dat dit eens in de tien jaar plaats vind!
15. Ik ben met echte Egyptenaren opstap geweest door Hurghada =]! Weer eens wat anders dan altijd maar met Nederlanders uitgaan haha =]!
16. Ik heb voor het eerst een 7.8 gehaald voor een presentatie Nederlands! Haha normaal verknal ik dit altijd zo hard xD!
17. Ik heb mijn haar gedipt in het roze =]! Echt leuk kleurtje was dat =]!
18. Ik heb de Duitse stad Bonn bezocht en ook een Duits interview gedaan met een paar Duitsers =]!

Verder heb ik dit jaar in tegenstelling tot vorig jaar, wel echt voornemens voor 2013 =]!
1. Positiever in het leven staan. Ik merk eigenlijk vaak dat ik klaag, gestressed ben, depri, ongelukkig en nooit ergens tevreden mee ben. Dat is jammer, omdat ik dat gelukkige gevoel ook eens wil voelen. Tuurlijk ik heb wel eens momenten dat ik vrolijk kan zijn, maar over het algemeen ben ik meer teleurgesteld in alles. Op mijn blog is dit niet af te lezen, maar mijn blog is ook bedoeld voor mooie herinneringen en niet voor de momenten die ik liever vergeet. Anyways, ik kan echt onwijs jaloers zijn op de mensen die in iets kleins al een groot geluk kunnen vinden en wou dat ik dat ook wat meer had en dat gevoel ook voor een lange tijd zou kunnen vasthouden.
2. Mijn havo diploma halen. Dit is gewoon een belangrijk iets voor mij. Ik moet gewoon dat diploma halen, ik heb er de afgelopen jaren zo hard voor gewerkt! Nu wil ik dat papiertje ook hebben.
3. Ik wil slagen voor mijn rijles theorie. Ik ben misschien niet klaar voor een rijbewijs, maar ik wil in elk geval mijn theorie halen.
4. Ik wil meer keuze's voor mezelf maken =]!
5. Ik hoop iets met fotografie+reizen te kunnen doen. Beide geweldig <3! Er is niets dat ik liever doe =]!

Jullie nog voornemens??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw, je hebt echt veel gereisd! Er zitten prachtige foto's tussen :D

    liefs, Jolijn
    lijnsfairytaleworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten