Welcome to the Fairytale forest!


Altijd als ik mij weer kind wil voelen, weet ik dat de Efteling dat wel bij mij naar boven kan halen. Als kind was ik altijd al gek op sprookjes en de Efteling was voor mij de perfecte plek! Als ik na de Efteling weer naar huis ging, droomde ik vroeger altijd dat ik na sluitingstijd in het park rondliep en dat alles dan tot leven kwam (don't lie, you had the same thing as me!). Een hele sprookjeswereld ging dus voor mij open ^^! En nu vind ik het nog steeds als ik door dat park heenloop super <3!


Haha ik vind deze zo schattig, tussen al die vrolijke baby's xD!
Katy for president =D!
Forest <3!
Nina in de buurt van het kasteel van Doornroosje.
The castle.
Mega paddenstoel =]! Echt leuk met die zonnestralen door het bos iedere keer ^^!
Me and Yvan bij de bekende paddenstoel =]!
Iedere paddenstoel speelt zijn lied ??
Een deel van de Indische waterlelies. 
Bij Repelsteeltje =].
Have a nice day!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Mooie foto's en super leuk gedaan, kan niet wachten tot ik zelf weer een keer naar de Efteling ga! xo

    http://nadjeahuizer.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto`s! Ik wil nu ook zo graag weer eens naar de Efteling!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke foto's! Ik ben dol op die paddestoelen :) hahaa
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, ik ben zelf ook al heel vaak in de Efteling geweest en vind het elke keer weer leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. it is so magical! great pics and this place looks amazing! x

    iampolkadots.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten