Toetsweek.

Helaas is er weer een toetsweek op komst, dus post ik minder en minder de komende weken. Sowieso post ik de laatste tijd al weinig, omdat ik al een tijdje met leren bezig ben. Maar ik heb in ieder geval al 2 cijfers binnen. Voor mijn Frans een 6.6 en voor mijn betoog bij Nederlands een 7.8! Ik heb op de havo nog nooit zo hoog voor Nederlands gehaald, dus woehoe record:hosanna:! En dan ook nog voor eens voor een betoog dat over regenwater gebruik in je wc gaat :marlinde:. Wat een onderwerp hé?? Maar onze lerares vond de presentatie van Cynthia, Lauren en mij wel origineel!

Het zijn gelukkig voldoendes geworden, want anders zou ik echt weer zwaar balen. Ik kan echt in een dip zitten als ik ergens mijn best voor doe en dan een slecht resultaat behaal.

Maar ja, aangezien ik dus altijd alles eruit wil halen wat er inzit ben ik dus al een tijdje bezig. Ook is dit nu mijn examenjaar, dus dat is toch wel belangrijk. Klinkt logisch toch?? En daarna heb ik nog geen idee wat ik wil (na mijn havo). Nou oke, ik heb wel wat ideeën, maar daaruit kan ik niet kiezen. Mijn keuze's zien er als volgt uit:
1. Een opleiding toerisme. Misschien stewardess, reisleider of iemand die reizen samenstelt voor andere mensen.
2. Een opleiding fotografie. Tja, ik spam deze blog helemaal vol met foto's, dus deze lijkt me niet echt verrassend (a)!
3. Gelijk beginnen met werken en met het verdiende geld een reis maken.

Die laatste heeft mijn grootse voorkeur, omdat dit al een hele lange droom van mij is. En dan bedoel ik ook niet zomaar een reisje, nee ik wil echt een jaar lang op reis naar zo veel mogelijk landen! Alleen het nadeel aan deze keuze is dat ik dan twee jaar stop met leren en het misschien moeilijker voor me wordt om later weer gewend te raken aan het leer tempo. En ook weet ik niet wat er in die twee jaar gebeurd + ik moet wel eerst een baan hebben als ik deze droom wil verwezenlijken.

Aan de andere kant wil ik deze juist heel graag doen, omdat ik zo vaak dingen afblaas die ik had willen doen. Dat is zonde. En daarbij, je bent eigenlijk nooit echt klaar met leren. Dus waarom niet even een break en doen wat ik zelf wil: LEVEN =]!

Eigenlijk kan ik zeggen, dat dit een keuze is over wat "verstandig" is en waar mijn hart ligt =]!

Maar goed, dit zijn zorgen voor later =]! Nu eerst mijn toetsweek goed doorkomen. Ik baal hiervan wel, want ik loop allemaal posts achter. Zo komt er nog een post over Hurghada met tips enzo, De PC catwalk @Amsterdam, de zomer Efteling en geloof ik nog wat meer. Dus aaahh, ik wil het wel afronden!

Dus ik ben druk, druk en nog een druk! Je ziet wel weer een post verschijnen als ik tijd heb ;-)!

Ps. vandaag 3 maanden met Waheed, yeah =D!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Je hebt al goede cijfers gehaald! Mij lijkt het ook erg leuk om een reis te maken na mijn examen, maar idd, daar heb je geld voor nodighaha :) Succes met het verdere leren!
    liefs, Fije

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts